معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم :

نشست معاونین و مدیران شورای عالی مناطق آزاد کشور در قشم برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۷:۴۱:۲۰
کد خبر: ۷۸۳۰۷۲
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نشست معاونین و مدیران دبیرخانه شورای عالی و مناطق آزاد سراسر کشور در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ عبدالجواد کمالی با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست بررسی عملکرد مناطق آزاد کشور و ارائه گزارش معاونت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد هفت گانه کشور می باشد.

وی ادامه داد: نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور و مدیران حوزه های مختلف این معاونت، از روز سه شنبه 13 آذرماه آغاز و تا روز چهارشنبه 14 آذر ادامه خواهد داشت.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در این نشست افزود: ارائه تجربیات و بررسی نقش ویژه حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در توسعه پایدار و پیشرفت اقتصادی این مناطق از محورهای اصلی مورد بحث در این نشست است.
شایان ذکر است، نشست دوره ای معاونین و مدیران شورای عالی مناطق آزاد کشور، معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور به منظور تبادل تجربیات و افزایش همکاری های فی مابین در محل تالار همایش های مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز