مدیر پروژه امور روستای تولای جزیره قشم :

آغاز طرح تحول روستای تولای قشم با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۶:۵۸
کد خبر: ۷۸۳۵۰۱
مدیر پروژه امور روستای تولای جزیره قشم از آغاز طرح تحول در این روستا با اختصاص حدود 15 میلیارد ریال اعتبار سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سید حسین هوشمند با اشاره به تاکید معاون فنی و زیربنایی این سازمان، برای سرعت بخشیدن به این طرح اعلام کرد: ایجاد فضای سبز در مدرسه پسرانه رازی، پارک شهرک گلزار و پارک پُشت دهیاری روستای تولا و جمع آوری زباله به صورت مکانیزه و دست چین بخشی از اقداماتی است که با هدف ایجاد تحول در این روستا آغاز شده است.

وی ادامه داد: چهار هزار متر مربع آسفالت حیاط مدرسه پسرانه رازی، تخریب و بازسازی سرویس های بهداشتی وعملیات بهسازی کلاس های این مدرسه با بیش از پنج میلیارد ریال اعتبارات سازمان منطقه آزاد قشم در حال اجرا می باشد.

به گفته مدیر پروژه امور روستای تولای جزیره قشم، سازمان منطقه آزاد افزون بر 6 میلیارد ریال اعتبار برای جمع آوری یکساله زباله های روستای تولا منظور کرده و بیش از 3 میلیارد ریال هم برای تهیه نقشه های اجرایی طرح های توسعه و تحول این روستا اختصاص داده است.

وی با اعلام اینکه طرح تفصیلی این روستا با هدف بهینه سازی و اصلاح مسیرهای روستای تولا در حال بازنگری است، افزود: طرح ایجاد کانال های دفع آب های سطحی در تولا هم با اختصاص اعتبار ویژه به زودی اجرا خواهد شد.

هوشمند گفت: با تائید نهایی نقشه های اجرایی این روستا، تمام خیابان ها و کوچه های روستای تولا خواهد شد.

روستای تولا در 5 کیلومتری شهر قشم با جمعیتی حدود 12 هزار نفر شامل 3 هزار خانوار با هفت کیلومتر مربع وسعت و هشت محله، نزدیک ترین روستا به شهر قشم است که دو شهرک صنعتی کوچک و بزرگ در جوار آن قرار دارد.

 

نظر شما