آبتین امیری ،رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس :

باید با موضوع دکه‌ها، مسؤولانه برخورد شود/دکه‌ها در بندرعباس به دغدغه ای برای مردم تبدیل شده اند

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۸۳۵۱۶
باید با موضوع دکه‌ها، مسؤولانه برخورد شود/دکه‌ها در بندرعباس به دغدغه ای برای مردم تبدیل شده اند
" آبتین امیری " در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار ارائه گزارش شهرداری در خصوص دکه های سطح شهر با حضور معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس و شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمانها برگزار شد، گفت: دکه‌ها در بندرعباس برای مردم دغدغه هستند، این نگرانی‌ها ناشی از ناهماهنگی میان سازمان‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ وی افزود: اینکه بگوئیم دکه ها مشکل مالی سازمان ها را حل می کنند قابل قبول نیست، این دکه‌ها درآمد و ارزشی برای شهرداری ایجاد نمی کنند و هم مردم و هم شهرداری از این وضع ناراضی هستند.

آبتین امیری گفت: مسئله دکه‌ها باید  مدیریت شود، چون در حال تبدیل شدن به بحران است که در نهایت موجب می‌شود شهر از این موضوع آسیب ببیند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: باید با موضوع دکه‌ها، مسؤولانه برخورد شود ، به نحوی که اگر دکه ای واگذار می شود، این دکه‌ها به سایر مشاغل و مغازه ها آسیبی وارد نکنند.در جلسه ای که با نمایندگان اصناف داشتیم توافق شد آنها مغازه های خالی در پاساژ هارا در اختیار متقاضیان قرار دهند تا مسأله دستفروشی و دکه ها کنترل شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: باید تا زمانی که مکان یابی درستی برای واگذاری دکه‌ها صورت نگرفته از واگذاری های جدید جلوگیری کرد ، زیرا اکثر این دکه‌ها در مکان‌هایی هستند که زیبایی را از شهر می‌گیرند و سیمای شهر را برهم می زند و این موضوع در کمیسیون خدمات شهری شورا پیگیری خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز