دکتر همتی در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد کیش:

روند توسعه جزیره کیش با انرژی بیشتری ادامه یابد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۲۵:۵۷
کد خبر: ۷۸۳۹۴۳
روند توسعه جزیره کیش با انرژی بیشتری ادامه یابد
استاندار هرمزگان گفت: روند توسعه جزیره کیش در دوره فعالیت مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش با انرژی بیشتری ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر فریدون همتی در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به صبوری، اخلاق مداری و عمق نگری دکتر انصاری لاری مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش، عنوان کرد: حضور دکتر انصاری لاری درجزیره کیش یکی از بهترین دوره ها در استان به جهت برقراری تعامل وهمدلی و شناخت ظرفیت ها و موقعیت استراتژیک استان هرمزگان و مناطق آزاد بود.

وی ادامه داد: توانمندی های ذاتی، تجربی، تخصصی و علمی دکتر انصاری لاری احساس خوبی در مسئولان منطقه ایجاد کرده بود و نمره قبولی مردم جزیره کیش و استان به دکتر انصاری لاری سرمایه ای جدید در کارنامه ایشان است.

استاندار هرمزگان همچنین با مرور عملکرد و سوابق درخشان دکتر مظفری مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش در حوزه های مختلف به ویژه زمینه های اقتصادی و مالی، گفت: انتخاب دکتر غلامحسین مظفری به پشتوانه درایت و اندیشه خوب مسئولان کشور در جهت ادامه روند توسعه کیش با انرژی بیشتر است.

در پایان این مراسم حکم انتصاب دکتر غلامحسین مظفری به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به وی اعطا و از خدمات و تلاش های دکتر انصاری لاری درمدت 14 ماه تصدی مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز