مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای:

حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان در نماز جمعه اهل سنت بندر خمیر

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۷:۳۶:۴۳
کد خبر: ۷۸۵۳۹۲
مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای در نماز جمعه اهل سنت بعد از خطبه های امام جمعه شهرستان بندرخمیرگفت : راه توسعه شکرگزاری است و شکر گزاری همراه با مطالبه گری و مردم باید مطالباتشان را بیان کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ وی افزود : در کنار شکر گزاری توسعه ذهنی هم باید توسعه پیدا کند و مسئولین باید نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشند

داریوش باقرجوان  خاطرنشان کرد : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با توجه به ماموریت ذاتی خود در هر نقطه از استان و کشور وظیفه  و مسئولیت دارد حضور داشته و به مردم شریف خود خدمات رسانی کند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در مورد  دوبخش حمل و نقل و راهداری بیان داشت : در حوزه راهداری محورهای مواصلاتی اصلی ، فرعی و شریانی معمولا مسیرهایی هستند که مردم استفاده می کنند و بعضأ هم ممکن است نابسامانی هایی وجود داشته باشد که وظیفه همکاران در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای خدمت رسانی و نگهداری از این راهها است .

این مقام مسئول اضافه کرد : در آینده نه چندان دور ساخت راههای روستایی نیز یکی دیگر از وظایفی است که باید به او بپردازیم و ساخت آن بر عهده ای مجموعه خواهد بود .

داریوش باقرجوان  در ادامه سخنان خود به حوزه حمل و نقل اشاره کرد و گفت : حمل نقل به نوعی بهره بردار این زیرساختها است و این محورها بخش بسیار مهمی در استان هرمزگان و شهرستان بندرخمیر که مسیر اصلی ترانزیتی شرق به غرب و شمال به جنوب که مزیت بسیار مهمی را در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال ایجاده کرده و این این اداره کل آماده خدمات رسانی به مردم عزیز است .

وی افزود : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخش حمل و نقل ، مراکز معاینه فنی و مجتمع های خدمات رفاهی و الگوی جدید ایجاد شده با عنوان بازارچه های بین جاده ای زمین هایی جهت بهره برداری این مراکز را شناسایی  کنیم که متقاضیان می توانند با عرضه محصولات فرهنگی و سنتی مربوط به هر شهرستان که قطعا می تواند جلوه و نماد خوبی داشته باشد همکاری لازم را داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه می توانیم در مسیرهای ساحلی جاذبه های بسیار خوبی را بوجود بیاوریم از متقاضیان سرمایه گذار خواست اگر علاقمند هستند می توانند به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هر شهرستان مراجعه کنند و و تقاضای خور را ثبت کنند و مطمعنا این مجموعه آمادگی کامل در جهت آماده سازی  زمینه از منابع تجهیز آماده و در اختیار این عزیزان قرار دهد

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای گفت : در زمینه اشتغال به نوعی با جدیت پیگیری کنیم تا جوانان در این مزیت سهیم و از محبت های الهی که در این استان وجود دارد به خوبی استفاده کنند .

داریوش باقرجوان در ادامه از عزیزانی که در حوزه ایمنی جاده ها همکاری می کنند تشکر کرد و به آیه 32 سوره مائده اشاره کرد و گفت : هر کسی که انسانی را از مرگ رهایی بخشد ، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است از رانندگان خواست رعایت مسائل ایمنی را مد نظر قرار دهند .

گفتنی است این مقام مسئول بعد از سخنرانی خود در نماز جمعه شهرستان بندرخمیر به درخواست ها و سوالات مردمی پاسخ داد که یکی از این خواسته روکش آسفالت محور میدان سپاه تا بیمارستان این شهرستان بود که به زودی این امر محقق میگردد.

نظر شما