به همت اداره کل تعاون و کار و جهاد دانشگاهی هرمزگان:

دومین نمایشگاه کسب و کار، کارآفرینی و دستاوردهای دانشجویی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۷:۱۴
کد خبر: ۷۸۵۵۰۲
به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و جهاد دانشگاهی استان، دومین نمایشگاه کسب و کار، کارآفرینی و دستاوردهای دانشجویی به میزبانی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان درحاشیه این نمایشگاه گفت: با ارایه تسهیلات کم بهره از مشاغل خانگی و اشتغال روستایی با اولویت تعاونی ها حمایت شده است.

مهندس سلیمی افزود: این نمایشگاه در قالب تولیدات استان به ویژه در حوزه تعاون با همکاری جهاد دانشگاهی به مدت سه روز برپا شده است.

وی بیان داشت: دولت برای حمایت از ایجاد اشتغال و توسعه و گسترش مشاغل امسال 289 میلیارد تومان تسهیلات برای روستاها در اختیار استان قرار داده که بخش عمده ای از این تسهیلات پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: بخش دیگری از حمایت های دولت  که برای توسعه از کارآفرینی انجام شده، حمایت از مشاغل خانگی است که بخشی از تعاونی های حاضر در این نمایشگاه توانسته اند از این تسهیلات استفاده کنند.

مهندس سلیمی در پایان گفت: اعتباراتی که در قالب مشاغل خانگی برای استان در نظر گرفته شد بالغ بر 100 میلیارد تومان بود که بخشی از این تسهیلات نیز در اختیار نهاد های حمایتی، کمیته امداد حضرت امام و سازمان بهزیستی قرار گرفته است و افرادی که تحت پوشش این دو نهاد هستند می توانند از این تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز