نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی:

دانشگاه پیام نور مدیران بسیار توانمندی تحویل جامعه داده است

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۷:۳۷:۱۴
کد خبر: ۷۸۶۲۹۷
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی به مناسبت روز دانشجو با محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی و دانشجویان واحد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مهندس پوربابایی ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان واساتید پیام نور ابوموسی  با اشاره به اینکه علم و دانش در اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و است گفت: اولین کلمه ای جبرئیل به پیامبر اکرم(ص) این بود» اقرأ (بخوان) را ابلاغ کرد.

وی اظهار داشت:امروزه اهمیت علم و دانش از جایگاه ویژه ای برخوردار است و دانشجویان را برای  کسب علم و دانش تاکید کرد وی حمایت خود را از قشر فرهیخته و دانشگاه اعلام نمود و گفت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است و افتخار می کنم که در مقطع کارشناسی دانشجوی دانشگاه پیام نور بودم و این دانشگاه مدیران بسیار توانمندی را تربیت و تحویل جامعه داده است که این نشان از کیفت مطلوب آموزشی دانشگاه پیام نور می باشد.

نماینده عالی دولت به برگزاری منظم و مرتب امتحانات دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در جایگاه آموزش و پژوهش نیز از جایگاه خوبی برخوردار است.

مهندس پوربابایی افزود: دانشجو  باید مطالبه گر باشد و از همفکری دانشجویان و اساتید  در برنامه ها استفاده خواهیم کرد و انتظار است این قشر تحصیلکرده و جوان بلوغ سیاسی و فکری خود را افزایش دهند.

وی حمایت خود  را از برنامه های فرهنگی، اردوهای جهادی و علمی، تفریحی و سیاحتی دانشجویان اعلام آمادگی نمود.

در ادامه این دیدار محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی، اظهار داشت:16 آذر روز بسیار ارزشمندی است که دانشجویان با اگاهی و بصیرت مقابل ظالمین و مستکبران ایستادند و دانشجویان نقش بسزایی در پیشرفت و  توسعه کشور دارند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز