با حضور وزیر نیرو:

نمازخانه شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۴۳:۰۴
کد خبر: ۷۸۷۲۸۵
با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو و آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نمازخانه شرکت آب منطقه‌ای با مساحت 257 مترمربع افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در خصوص اقدامات تکمیلی این پروژه گفت: پوشش دیواری به مقدار 190 مترمربع، زیرسازی به مقدار 150 متر تهیه،  نصب کتیبه اسما ترنجی و زوار طلایی، کتبِ سردر، پارتیشن متحرک ، جامهری و جاکتابی، ده ضلعی آجرنما، تابلو محراب- حاشیه‌سازی سقف و نورپردازی داخلی سقف و محراب از اقدامات انجام‌شده در این نمازخانه بوده است

وی در ادامه تشریح کرد: در این نمازخانه با ظرفیت 150 نفر است که کارکنان این شرکت در آن به عبادت می‌پردازند.

این مقام مسئول توضیح داد: در طراحی نمازخانه از معماری اسلامی استفاده‌شده است تا ضمن ایجاد فضای معنوی، آرامشی در محیط شرکت ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با تأکید بر اینکه محیط نمازگزار اگر آرام‌بخش و معنوی باشد قطعاً در روحیه نمازگزار تأثیر خواهد گذاشت اظهار کرد: تاثیر و اهمیت نماز اول وقت جماعت در ادارات، افزایش روحیه همدلی کارکنان و ارتقاء سطح ارائه خدمات به مردم است.

شایان‌ذکر است با حضور وزیر نیرو، آیت الله نعیم آبادی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نماز مغرب و عشاء در این نمازخانه اقامه گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز