مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت:

تکریم ارباب رجوع به بهترین شکل ممکن از محورهای مورد توجه وزارت ورزش وجوانان است.

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۱:۱۷
کد خبر: ۷۸۷۲۹۱
تکریم ارباب رجوع به بهترین شکل ممکن از محورهای مورد توجه وزارت ورزش وجوانان است.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت از اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان بازدید نمود واظهارداشت: تکریم ارباب رجوع به بهترین شکل ممکن از محورهای مورد توجه وزارت ورزش وجوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سیروس احمدی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی ورسیدگی به شکایات و بازرس وناظر ارشد ماده 91 و92 وزارت ورزش وجوانان به منظور رسیدگی به چگونگی عملکرد اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان به این استان سفر نمود.

سیروس احمدی در بازدید دو روزه ای که از بخش های مختلف اداره کل داشتند با سرکشی و دیدار با همکاران از مشکلات وعملکرد تمامی بخش ها اطلاعات لازم را اخذ وضمن بیان راهنمائی ها وتوصیه های لازم در جهت بهبود فرایند های کاری ، تاکیدات لازم را در راستای ارائه خدمات بهینه به جامعه وتکریم ارباب رجوع به کارکنان و مسئولین مربوطه یادآوری و اظهار داشت: راه اندازی میز خدمت در بهترین شکل و ارائه خدمات به مراجعین اداری در کمترین زمان ممکن می بایست در اولویت کاری اداره کل قرار گیرد.
وی ضمن برگزاری نشست با مدیرکل واعلام رضایت کارکنان از حضور وعملکرد اداره کل در این مدت ، رعایت قوانین و مقررات جاری خاصه در حوزه های مالی، اداری و حوزه حقوق شهروندی با هدف ارائه خدمت صادقانه به مردم شریف استان هرمزگان را خواستار شد.
احمدی ضمن قدردانی از عملکرد مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان در زمان تصدی ابراز امیدواری نمود :بابرقرار تعامل و ارتباط درون و برون استانی و با اعمال برنامه ریزی، پیگیری مجدانه ومدیریت مشارکتی ،زمینه های رشد و بالندگی ورزش استان را بیش از پیش فراهم نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز