رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور، در سفر به هرمزگان:

۳۷ درصد پذیرفته شدگان دانشگاه تراز اول کشور در مقطع کارشناسی ارشد، فارغ التحصیلان پیام نور می باشند

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۸۷۳۰۸
حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود نبوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور در نشست هم اندیشی با روسا و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه سبک زندگی یک الگو به معنی وحدت حائز اهمیت می باشد، اظهار کرد: تحقق سبک زندگی یکی از ضرورت های اساسی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ حجت الاسلام دکتر نبوی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از لحاظ آموزشی و علمی حائز رتبه می باشد، اظهار داشت: 37 درصد از پذیرفته شدگان دانشگاه های تراز اول در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر، فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می باشند که این نشان از کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور می باشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تصریح کرد:  طبق آمار، بیشترین ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام نور  صورت گرفته است و دانشگاه پیام نور از لحاظ فعالیت های فرهنگی در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

وی به منظم بودن امتحانات دانشگاه پیام نور نیز اشاره کرد و افزود: امتحانات پایان ترم دانشگاه مثل یک کنکور است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور تاکید کرد: اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه باید الگویی برای دانشجویان باشند و دانشجویان نیز الگوی افراد جامعه می باشند.

در ادامه دکتر خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از برگزاری آزمون فراگیر کارشناسی ارشد در روز جمعه  خبر داد و افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در تاریخ 23 آذر ماه 97 در 3 مرکز بندرلنگه، مرکز بندرعباس و کیش برگزار می شود.

و ی اظهار داشت: این آزمون نمره منفی ندارد و در این امتحانات قریب به 1300 نفر داوطلب  در هرمزگان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در پایان اساتید، روسا و مدیران در خصوص مسائل روز به بحث و گفتگو پرداختند و نقطه نظرات و پیشنهادت خود را ارائه و پاسخ آن را از حجت الاسلام والمسلمین نبوی، حجت الاسلام والمسلمین کرتی و دکتر خیری دریافت نمودند.

 

نظر شما