معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

جامعه حسینی هراسی از دشمنان ندارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۷:۴۶:۱۳
کد خبر: ۷۸۷۷۷۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امروز آمریکا و استکبار با سیاست های مختلفی با جمهوری اسلامی ایران مبارزه می کنند اما مردم ایران به عنوان یک جامعه حسینی از دشمنان هیچ هراسی به دل راه نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ بهروز اکرمی در مراسم تجلیل از خادمان موکب های هرمزگان در اربعین حسینی، عنوان کرد: ترامپ و استکبار، دشمنان انسان و انسانیت هستند و به همین دلیل با سیاست های انسان دوستانه ایران مبارزه می کنند.

اکرمی ادامه داد: امام حسین(ع) سرمایه عظیم آزادی خواهان جهان است که مردم ایران با تمسک به ایشان در برابر ستم دشمنان ایستادگی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور، مردم باید با الگو قرار دادن سیره امام حسین(ع) و با مهربانی و همدلی، به وحدت کشور بیش از پیش توجه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: خادمان موکب های اربعین در نقاط مختلف ایران و نیز کشور عراق حضور دارند و از این رو باید مشکلات هر منطقه را احصا کنند و در اختیار مسئولان قرار دهند.

وی با اشاره به برگزاری پیاده روی عظیم اربعین حسینی در سال جاری، ادامه داد: برگزاری اجتماع اربعین باید همچنان مردمی باشد و مسئولان جهت تسهیل امور تلاش کنند که این امر نیاز به همکاری خادمان موکب ها دارد.

 

نظر شما