در هفته حمل و نقل و رانندگان انجام شد؛

تجلیل از ۳۰ برگزیده صنعت حمل و نقل قشم

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۴:۳۷
کد خبر: ۷۹۰۰۷۳
تجلیل از ۳۰ برگزیده صنعت حمل و نقل قشم
مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 30 تن از برگزیدگان صنعت حمل و نقل قشم به مناسبت هفته حمل و نقل و رانندگان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  در این مراسم حسین رفیعی ضمن تبریک به تمامی فعالان صنعت حمل و نقل  اظهار کرد: حمل و نقل در چرخش اقتصاد جامعه و کشور بسیار تاثیر گذار بوده و عوامل این مجموعه پررنگ ترین نقش را در بخش خدمات عمومی جزیره برعهده دارد.

وی امنیت مثال زدنی حاکم بر جزیره را نقطه قوت صنعت حمل و نقل قشم دانست و افزود: اخلاق مداری، مشتری محوری و صلاحیت های فردی رانندگان در این جزیره باعث شده قشموندان و گردشگران در کمال آرامش و امنیت تردد کنند.

رفیعی با اشاره به لزوم به روز رسانی مهارت های فردی رانندگان گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن جزیره، برگزاری دوره های آموزشی از جمله زبان انگلیسی در دست اقدام است.

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین پیگیری بیمه تامین اجتماعی رانندگان را اولویت مدیریت حمل و نقل سازمان منطقه آزاد قشم دانست و ادامه داد: همچنین براساس تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، راهکارهای نوسازی ناوگان تاکسی رانی درحال بررسی و رایزنی است.

گفتنی است، جزیره قشم در حال حاضر دارای چندین موسسه فعال در حوزه حمل و نقل و باربری است.

اتحادیه تعاونی های تاکسی رانی با یک هزار و 500 دستگاه خودرو، بالاترین سهم را در خدمات حمل و نقل عمومی سطح جزیره برعهده دارند. 16 آژانس تاکسی تلفنی با 151 دستگاه خودرو و پنج موسسه کرایه خودرو با 51 دستگاه خودرو نیز با حضور در ناوگان حمل و نقل عمومی در حال ارایه خدمات به قشموندان و گردشگران جزیره زیبای قشم هستند.

در بخش خدمات حمل و نقل باربری نیز دو موسسه با 142 خودروی سبک و چهار موسسه با 36 دستگاه خودروی سنگین در بخش جاده ایی جزیره فعالیت دارند.

یادآور می شود، 26 آذر، روز ملی حمل و نقل ایران است. تعیین این روز به این مناسبت در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور صورت گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز