مهندس سلیمی:

بازدید معاون وزیر تعاون و کار از طرح های اشتغالزای روستایی هرمزگان

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۴:۵۰
کد خبر: ۷۹۰۵۷۵
معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی به همراه مهندس سلیمی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، از سه طرح اشتغالزای روستایی در شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ "دکتر عیسی منصوری" از یک طرح پرورش میگو، کارگاه تراش صدف و محصولات صنایع دستی صندوق خرد زنان در روستاهای شهرستان بندرعباس بازدید و در جریان میزان تسهیلات دریافتی و ایجاد اشتغال این طرح ها قرار گرفت.

وی بر نظارت دقیق تسهیلات اشتغال روستایی تاکید و اضافه کرد: تلاش ما این است که این منابع در حوزه های مربوط به خود هزینه شود از این رو باید در انتخاب طرح ها دقت و حساسیت بیشتری اعمال شود که برای جلوگیری از انحراف منابع اشتغال، در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک نظارت چند لایه کنترل و نظارت دقیق طراحی شده که متقاضیان از مرحله احراز صلاحیت تا مرحله پرداخت تسهیلات مورد ارزیابی قرار می گیرند.

قابل ذکر است  در راستای اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، 289 میلیارد تومان تسهیلات به استان هرمزگان اختصاص داده شده که از زمان ابلاغ اعتبارات تاکنون 213 میلیارد تومان پرداخت شده است.

همچنین از مجموع 550 طرح پرداختی، 214 طرح توسط کمیته نظارت در سطح استان هرمزگان، مورد بررسی قرار گرفته است.

 

نظر شما