غرفه پارک فناوری هرمزگان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری برتر شناخته شد/تجلیل از فناور برتر پارک هرمزگان

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۱:۵۵
کد خبر: ۷۹۰۷۱۲
همزمان با اختتامیه هفته پژوهش و فناوری از دکتر علی فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان و سکینه بهرامی فناور برتر این مجموعه تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ معاون استاندار هرمزگان در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری پس از ارزیابی صورت گرفته از یک هفته برگزاری دستاوردهای پژوهشی از دکتر علی فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان تقدیر و لوح سپاسی به وی اعطا کرد.

این لوح پس از ارزیابی های صورت گرفته دبیرخانه جشنواره از غرفه های دایر شده در نمایشگاه  دستاوردهای پژوهشگران و فناوران به پارک علم و فناوری هرمزگان اعطا شد.  

بر اساس این گزارش، پارک علم و فناوری هرمزگان از آغاز هفته پژوهش و فناوری، دستاوردهای فناوران را در غرفه اختصاصی این مجموعه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد که از سوی دبیرخانه به عنوان یکی از غرفه های برتر انتخاب شد.

در این مدت علاوه بر نمایش دستاوردهای پژوهشی و پاسخگویی به بازدید کنندگان و شرایط حضور آنها در مراکز رشد پارک فناوری،  قراردادهای فروش فناوری نیز با حضور استاندار هرمزگان در اولین روز نمایشگاه هفته پزوهش و فناوری به امضا رسید.

در  مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری همچنین از سکینه بهرامی فناور برتر پارک علم و فناوری هرمزگان نیز تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز