با حضور معاون امور مالی و اقتصادی:

مدیر املاک و اراضی شهرداری بندرعباس معارفه شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۷:۵۳:۴۵
کد خبر: ۷۹۱۰۶۳
در آیینی با حضور معاون امور مالی و اقتصادی و جمعی دیگر از مدیران و کارکنان شهرداری بندرعباس، مدیر جدید املاک و اراضی معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محمد رستمی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس در این جلسه اظهار کرد: مستندسازی و تهیه بانک اطلاعاتی املاک و اراضی یکی از اساسی‌ترین کارها برای شهرداری‌ها و خصوصا شهرداری بندرعباس است.

وی با اشاره به اینکه تا پیش از این با وجود یکی از مدیران توانمند جوان و برجسته شهرداری بندرعباس این کار به بهترین صورت ممکن در حال انجام بوده است، افزود: کنترل و نظارت بر اراضی و املاک، رسیدگی به موضوعات مختلف مرتبط و ایجاد نظم کاری در مدیریت املاک و اراضی قابل توجه است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: به طور کلی، اراضی در تمام دنیا از جذابیت خاصی برخوردار است و اگر این سرمایه‌ها به درستی مورد توجه قرار نگیرد، خسارت‌های جبران ناپذیری متوجه دستگاه مربوطه می‌شود.

رستمی ادامه داد: در شهرداری بندرعباس با توجه به گسترش فعالیت‌ها و تغییر نگاه در خدمات‌رسانی به شهروندان طی دوره‌ مدیریت کنونی، توجه به املاک و اراضی برای پیش‌برد اهداف بسیار قابل توجه بوده که اقدامات خوبی در راستای این اهداف صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با خروج مدیریت سابق این مجموعه که با درخواست خود ایشان و به دلیل خستگی فراوان صورت گرفته، شاهد تصدی این مسئولیت توسط یکی دیگر از نیروهای جوان و آتیه‌دار شهرداری هستیم که از گذشته نیز مورد اعتماد بوده است.

اضافه می‌شود، در ادامه این نشست ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و قابل توجه بهنام طبیب‌زاده، مدیر پیشین املاک و اراضی شهرداری بندرعباس به عنوان«مشاور شهردار در امور املاک و اراضی» منصوب و میثم انصاری به عنوان مدیر جدید این مدیریت معارفه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز