معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان :

تشکیل ۲۹۱ پرونده تخلف در هفته سوم طرح نظارتی مشهود بازار

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۴:۱۱
کد خبر: ۷۹۱۷۲۴
معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: در هفته سوم طرح نظارتی مشهود بازار تعداد دو هزار و 980 مورد بازرسی توسط بازرسان از واحدهای صنفی بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  پیروی منش اعلام کرد: طرح نظارتی با استقرار کانکسها درچهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستانها آغاز شده تا همشهریانی که از روند شکایت در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و تعزیرات حکومتی شناختی ندارند، به این کانکسها رجوع کنند.

وی افزود: در هفته سوم طرح نظارتی مشهود بازار، بازرسان این سازمان دو هزار و 980 مورد بازرسی از واحدهای صنفی بعمل آوردند که از این تعداد 291 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 86 میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان مجموع تخلفات کشف شده را 591 مورد اعلام نمود و گفت: در این مدت شهروندان 180 مورد گزارش خورد را از طریق سامانه 124دریافت شکایات مردمی به ثبت رسانده اند.

پیروی منش افزود: بازرسان در هفته سوم طرح مذکور تعداد 203 واحد صنفی فاقد پروانه کسب و 330 واحد صنفی فاقد کارت مباشرت را شناسایی نموده اند.

 وی افزود: واحدهای صنفی که پروانه کسب و کارت مباشر ندارند و یا قیمت کالاهای خود را درج نکرده باشند توسط بازرسین و تیم تشکیلاتی شناسایی و در صورت تمکین نکردن ، به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد تا برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان گفت:ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز