معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان:

موانع پیش روی فعالیت شرکت های سرمایه گذار فعال در منطقه ویژه شهید رجایی رفع شود

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۴۰:۳۸
کد خبر: ۷۹۱۹۸۵
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: موانع و مشکلات پیش روی فعالیت شرکت های سرمایه گذار فعال در منطقه ویژه شهید رجایی با همت و پیگیری دستگاه های متولی، با هدف بهبود و حفظ اشتغال استان رفع شود.
به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛دکتر ایرج حیدری در نشست ویژه بررسی مسائل و مشکلات شرکت های سرمایه گذار فعال در منطقه ویژه شهید رجایی با اشاره به نقش و اهمیت  سرمایه گذاری در بهبود وضعیت اشتغال استان، عنوان کرد: بهبود وضعیت اشتغال استان یکی از مهمترین دغدغه های نماینده عالی دولت در استان هرمزگان است و مدیران استان باید برای تحقق این مهم گام های اساسی بردارند.

وی اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی استان، اداره کل تامین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی به صورت ویژه موانع و مشکلات پیش روی شرکت های سرمایه گذار  فعال در منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی را مرتفع سازند و زمینه تسریع در فعالیت این شرکت ها را  برای مهیا شدن شرایط اشتغال بیشتر فراهم سازند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: شرکت های خدمات رسان سرمایه گذار فعال در مناطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی در بهبود و حفظ اشتغال تلاش کنند و دستگاه های اجرایی نیز مامور پیگیری و حل مشکل این شرکت ها باشند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی که کشور با جنگ همه جانبه اقتصادی از سوی دشمنان مواجه است حفظ اشتغال موجود و جلوگیری از بیکاری کارگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت رفع مشکلات پیش روی شرکت های فعال سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی، دفتر امور اقتصادی استانداری هرمزگان به صورت ویژه مامور پیگیری مشکلات این شرکت ها با همکاری دستگاه های متولی است.

حیدری خاطرنشان کرد: منطقه آزاد تجاری قشم نسبت به پیگیری و رفع مشکلات شرکت های سرمایه گذار آن منطقه آزاد تجاری و اقتصادی، فعال در اراضی 100 هکتاری واقع در منطقه ویژه شهید رجایی اهتمام ویژه به خرج دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز