سلامتی خانواده در گرو سلامتی بانوان است

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۸:۲۹:۲۷
کد خبر: ۷۹۲۴۸۱
رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت:سلامتی خانواده و جامعه در گرو سلامتیبانوان است و اگر بانوان بانشاط، سالم، پر انرژی و شاداب باشند بدون شک جامعه‌ای سالم و شاداب نیز خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ نشست هم‌اندیشی بانوان فعال محلات با مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان و رئیسشورای اجتماعیمحلات با حضور معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس برگزار شد.

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، در خصوص این نشست بیان کرد: یکی از مسائل مهم در برنامه‌ریزی شهری، مشارکت فعال شهروندان در همه بخش‌های این عرصه است که بانوان در این امر نقش مهمی دارند.

مریم درویشی با تأکید بر سلامت بانوان، سلامتی خانواده و جامعه را در گرو سلامتی آنان دانست و اظهار کرد: اگر بانوان بانشاط، سالم، پر انرژی و شاداب باشند بدون شک جامعه‌ای سالم و شاداب نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در راستای توانمندسازی بانوان اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با ورود به محلات و ارتباط مستقیم با شهروندان به دنبال این مهم بوده است.

درویشی اظهار کرد: در همین راستا در خصوص بررسی مشکلات بانوان در محلات نشست هم‌اندیشی بانوان فعال محلات با مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان و رئیس شورای اجتماعیمحلات بندرعباس برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست بانوان فعال در محلات با بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود با مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان و رئیس شورای اجتماعیمحلات بندرعباس به گفت‌وگو پرداختند.

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس ابراز کرد: در این نشست مقرر شد ظرفیت‌های کارآفرینی بانوان در محلات گسترش یابد و از این ظرفیت‌ها با برنامه‌ریزی‌های آتی بهره‌وری بیشتری صورت گیرد.

وی عنوان کرد: همچنین در این نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به آموزش مسائل سلامت در حوزه بانوان پرداخت و کارشناسان فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان در راستای افزایش سرانه مطالعه در بانوان به آموزش و معرفی کتاب پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز