دکتر غلامحسین مظفری:

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با فرمانده و کارکنان پدافند هوایی کیش

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۷:۲۰
کد خبر: ۷۹۲۴۹۸
دکتر غلامحسین مظفری در بازدید سر زده از پدافند هوایی کیش با فرمانده و کارکنان نیروی هوایی جزیره دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر غلامحسین مظفری و جمعی از معاونان و مدیران سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه صبح چهارشنبه 4 دی در بازدید سرزده از پدافند هوایی کیش دیدن کرد و در نشستی صمیمانه با فرماندهی و کارکنان این نهاد نظامی کشور در کیش گفت و گو کرد.

در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی پدافند هوایی کیش در حفاظت و حراست از مرزهای هوایی کشور گفت: نگاه ملی فرماندهی و پرسنل این نهاد ویژگی ارزشمندی است که هم افزایی وتعامل خوبی بین پدافند هوایی کیش با سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر نهادها وارگانها ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: وجود افراد کارآمد ومتخصص در پدافند هوایی کیش ، ظرفیت خوبی برای جزیره کیش محسوب می شود زیرا بسیاری از افراد توانمند دراین مجموعه و دیگر نهادها و بخش های جزیره کیش می توانند با طرح ایده ها و نظرات تخصصی به رشد وتوسعه کیش کمک کنند.

دکتر مظفری تصریح کرد: به واسطه برخی موانع و شرایط، بسیاری از ایده ها فرصت بروز وظهور پیدا نمی کنند به همین دلیل درصدد هستیم با برگزاری اتاق فکر از این ایده ها استقبال کنیم و دراین بخش بهره گیری از تخصص وتجربه فرماندهی و پرسنل شایسته پدافند هوایی کیش می تواند زمینه ساز اتفاقات خوبی برای این منطقه آزاد کشور و افزایش همکاریهای فکری واجرایی  باشد.

مجتبی قلی زاده فرمانده پدافند هوایی کیش هم دراین نشست از حضور به دور از تکلف و صمیمانه دکتر مظفری تشکر کرد وگفت: پدافند هوایی کیش آمادگی دارد در جهت توسعه جزیره با به اشتراک گذاشتن تخصص، تجربه و توانمندیهای سخت افزاری با سازمان منطقه آزاد کیش همکاری کند .

گفتنی است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن شناسایی فرصت ها و امکانت این جزیره ونظرات متخصصان وکارشناسان، در تلاش است از ظرفیت های موجود دربخش های مختلف کیش برای رشد وتوسعه پایدار این جزیره مرجانی  بهره گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز