مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت:

آموزش های تخصصی، اقلیمی و عملی سه گام رسیدن به وضعیت مطلوب ترویجی است

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۸:۴۳
کد خبر: ۷۹۲۹۲۰
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: برگزاری دوره های تخصصی آموزشی، آموزش کارشناسان بر اساس اقلیم مناطق مختلف استان و آموزش های عملی سه گام مهم در رسیدن به نتیجه مطلوب در انتقال دانش کارشناسان پهنه های تولیدی به تولیدکنندگان و بهره برداران است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مرحله سوم طرح آموزش مهارت افزایی کارشناسان مسئول پهنه های تولیدی جهاد کشاورزی هرمزگان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

غلامرضا نظرنژاد مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در این دوره آموزشی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های تخصصی و عرضی تخصصی گفت: آموزش های آکادمیک و رسمی در کنار آموزش های کوتاه مدت تخصصی می تواند در ارتقاء دانش و انتقال آن به جامعه هدف اثربخش باشد. 

وی افزود: برگزاری دوره های تخصصی آموزشی، آموزش کارشناسان بر اساس اقلیم مناطق مختلف استان و آموزش های عملی سه گام مهم در رسیدن به نتیجه مطلوب در انتقال دانش کارشناسان پهنه های تولیدی به تولیدکنندگان و بهره برداران است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان تصریح کرد: «کمبود نیروی انسانی با تحصیلات آکادمیک» و « عدم ارتباط مؤثر جامعه دانش آموخته با تولیدکنندگان و بهره برداران» دو چالش اصلی بخش کشاورزی است که باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب آن را مرتفع و فاصله ها را کم کرد.

حجت الاسلام محمود فخرایی  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی نیز در این دوره آموزشی با بیان اینکه کارشناسان پهنه و مروجان کشاورزی در خط مقدم بخش کشاورزی هستند، گفت: چشم جامعه هدف، بهره برداران و تولیدکنندگان به ارائه مطالب علمی از سوی شماست.

وی با تأکید بر اهمیت کار مروجان بخش کشاورزی، بیان داشت: بکارگیری روش های علمی که از سوی شما به جامعه تولیدکنندگان و بهره برداران منتقل می شود سلامت تولید و رشد اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

محسنی معاون مدیرکل دفتر آموزش کارکنان جهاد کشاورزی، سالارپوری عضو هیئت علمی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در بحث «اهمیت ماهیان سطح زی ریز»، کریم زاده محقق پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان با موضوع «فرآوری ساردین ماهیان در استان هرمزگان و ناظمی عضو هیئت علمی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در بحث کاربرد متابولیک  ثانویه از ساردین ماهیان نیز در این دوره آموزشی به ایراد سخنرانی پرداختند.

در بخش پایانی سومین مرحله طرح آموزش مهارت افزایی، کارشناسان مسئول پهنه های تولیدی سازمان پرسش های خود را مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز