استاندار هرمزگان تاکیدکرد ؛

حمایت از ساخت کشتی تفریحی اقیانوس پیما در جزیره قشم

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۷:۳۴:۱۱
کد خبر: ۷۹۳۳۴۳
حمایت از ساخت کشتی تفریحی اقیانوس پیما در جزیره قشم
استاندار هرمزگان بر لزوم حمایت همه جانبه از ساخت کشتی تفریحی اقیانوس پیما در جزیره قشم و رفع موانع و مشکلات این پروژه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان از روند ساخت کشتی تفریحی اقیانوس پیما توسط صنعتگر ایرانی در جزیره قشم بازدید کرد.

استاندار هرمزگان در این بازدید از همت و تلاش صنعتگر ایرانی برای ساخت این شناور قدردانی کرد و بیان داشت: اجرای چنین پروژه ای می تواند توان و تخصص صنعتگران کشورمان در زمینه ساخت شناورهای پیشرفته را به منصه ظهور برساند.

وی ادامه داد: رونق گردشگری به ویژه گردشگری دریایی از سیاست ها و اولویت های مهم در هرمزگان است که ساخت چنین شناورهایی می تواند در تحقق این امر موثر باشد.

همتی با اشاره به برخی موانع و مشکلات در ساخت این شناور تفریحی، بیان داشت: با توجه به اهمیت اجرای این پروژه مهم، حمایت لازم را از ساخت کشتی تفریحی اقیانوس پیما توسط صنعتگر ایرانی انجام خواهیم داد و تلاش می کنیم تا موانع این پروژه در اسرع وقت رفع شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف هستند تا چنین طرح هایی را مورد حمایت قرار داده و به طور جدی پیگیر رفع موانع و مشکلات صنعتگران استان باشند.

وی با قدردانی از تلاش های صنعتگر ایرانی جهت ساخت این شناور، اظهار داشت: این طرح مصداق باور به توانمندی جوانان و متخصصان کشورمان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز