مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان :

برای واگذاری زمین از تمامی دستگاه های نظارتی استعلام گرفته می شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۰۱:۲۶
کد خبر: ۷۹۴۷۰۶
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به برخی ابهامات ایجاد شده توسط افراد غیرمطلع در زمینه واگذاری اراضی پرورش میگو، گفت: برای واگذاری زمین از تمامی دستگاه های نظارتی استعلام گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ عبدالصمد صمصام پور در میزگرد خبری ایرنا که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، مدیرکل شیلات و مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان برگزار شد، گفت: سایت های پرورش میگو شور اول و کولغان درسال های پایانی دهه هفتاد و اوایل هشتاد هجری خورشیدی واگذار شده که بنا به دلایلی ازجمله رکود و بروز بیماری لکه سفید بهره برداری نشد. 

عبدالصمد صمصام پور خاطر نشان کرد: در پروسه حقوقی، این زمین ها از افرادی که نتوانسته بودند فعالیتی داشته باشند پس گرفته شد و به افراد توانمند و واجد شرایط دیگری واگذار شد. 

وی با تاکید بر این موضوع که حوزه فعالیت ما در خارج از محدوده شهری است تصریح کرد: قانون به ما این اجازه را نمی دهد که در حریم شهرها دخالت کنیم. 

وی تصریح کرد: برای واگذاری زمین از تمامی دستگاه های نظارتی استعلام گرفته می شود اما اینکه چرا افراد سرمایه گذار باید به این موضوع ورود می کردند بحث نخست آن به نتیجه بخش نبودن واگذاری های خرد ( کوچک) برمی گردد. 

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نیز توسعه اراضی در حوزه شیلات را کمک کننده به توسعه اشتغال دانست و گفت: خود تحریمی تنها باعث از رونق افتادن ظرفیت های موجود و فرار سرمایه گذاران توانمند از کشور می شود. 

صمصام پور بدون اشاره به شخص و یا گروهی گفت: در شرایطی که استان با بیکاری مواجه است عده ای با ابهام آفرینی و خود تحریمی، خوراک برای رسانه های بیگانه فراهم می کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز