در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دولت در بندرعباس صورت گرفت؛

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مدیر برتر ورزشی در حوزه کارکنان شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۷:۴۳:۴۶
کد خبر: ۷۹۵۵۸۲
رییس اداره رفاه و تربیت بدنی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دولت که در سالن فجر بندرعباس با حضور جمعی از مدیران سازمانها و ادارات و کارکنان ورزشکار برگزار شد، دکتر داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان مدیر برتر ورزشی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ زهرا سالاری افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان مسابقات کارکنان دولت را در دو بخش آقایان و بانوان در 7 رشته از 15 آذرماه با رقابت بین کارکنان ادارات و سازمانهای استانی برگزار کرد، که در پایان با توجه به عملکرد دانشگاه در حوزه ورزش کارکنان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بعنوان مدیر برتر ورزشی مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از حمایت های رییس دانشگاه در حوزه ورزش کارکنان؛ اظهار کرد: حضور کارکنان بهداشت و درمان استان در عرصه های ورزشی با توجه به اینکه دانشگاه بعنوان متولی سلامت جامعه است؛ می تواند الگویی برای سایر ادارات و سازمانها در سطح استان باشد.

سالاری مقام های کسب شده کارکنان دانشگاه در رشته های ورزشی سال های 96 و 97 را قابل توجه و تقدیر دانست و ابراز کرد: یکی از افتخارات ورزش کارکنان دانشگاه در سال 96 کسب مقام اول و سوم بانوان در رشته آمادگی جسمانی کشوری در استان فارس بود.

رییس اداره رفاه و تربیت بدنی کارکنان دانشگاه یادآور شد: از دیگر افتخارات و عناوین استانی سال 96 کسب مقام اول تیمی والیبال آقایان، مقام سوم تیمی والیبال بانوان، مقام سوم و اول انفرادی دارت آقایان، مقام اول انفرادی دارت بانوان، مقام اول طناب کشی بانوان، مقام (اول، دوم و سوم) آمادگی جسمانی بانوان، مقام سوم تیمی دژبال بانوان، مقام سوم انفرادی تنیس روی میز بانوان و مقام سوم انفرادی تنیس روی میز آقایان بود، که در این دوره از مسابقات 53 نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حضور داشتند.

وی افتخارات استانی سال 97 را مقام اول تیمی تنیس روی میز آقایان، مقام دوم تیمی دارت آقایان، مقام دوم انفرادی دارت بانوان، مقام دوم تیمی والیبال آقایان، مقام دوم تیمی تنیس روی میز بانوان و مقام دوم و سوم آمادگی جسمانی آقایان عنوان کرد، که 63 نفر از کارکنان دانشگاه نیز در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

هرساله در نیمه دوم سال همزمان با سراسر کشور مسابقات ورزشی بین کارکنان دولت شاغل در استان هرمزگان و در مرکز استان برگزار می گردد و منتخبین این دوره از مسابقات جهت رقابت با ورزشکاران انتخابی سایر استانها به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

 

 

 

نظر شما