دکتر همتی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان:

جاذبه های گردشگری هرمزگان در سطح وسیع معرفی شوند

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۰:۴۲
کد خبر: ۷۹۶۴۸۶
استاندار هرمزگان گفت: باید جاذبه های گردشگری این استان در سطح وسیع معرفی شوند تا گردشگران بیشتری به مناطق مختلف این استان سفر کنند.
به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری هرمزگان تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به آب و هوای مناسب استان هرمزگان در فصل زمستان و همچنین در پیش بودن تعطیلات نوروزی، باید جاذبه های گردشگری این استان در سطح وسیع معرفی شوند تا گردشگران بیشتری به مناطق مختلف این استان سفر کنند.

وی ادامه داد: ساماندهی و ایجاد امکانات تفریحی در سواحل، ایجاد روشنایی مناسب و فضاسازی مناسب در ورودی شهرهای استان از جمله اقداماتی است که باید در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران انجام شود.

استاندار هرمزگان افزود: برگزاری جشنواره های بومی و محلی هرمزگان همچون نوروز صیاد و همچنین برپایی جشن های مخصوص برداشت محصولات کشاورزی این استان، از اقداماتی است که می تواند برای گردشگران جذاب باشد و این استان را به خوبی معرفی کند.

همتی تصریح کرد: برگزاری همایشی با حضور هتل داران و مدیران آژانس های مسافرتی کشور در هرمزگان، می تواند در جذب گردشگران بیشتر به این استان موثر باشد و فصل جاری زمان مناسبی برای برگزاری این همایش است.

وی خواستار برنامه ریزی برای پذیرش و ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی در هرمزگان شد و اظهار داشت: ایجاد محل های مناسب اقامت برای مسافران، راه اندازی ایستگاه های اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگران به خصوص در سواحل و ورودی های شهرها و آمادگی بنادر و در نظر گرفتن شناورهای مخصوص برای گردشگران از جمله اقداماتی است که باید از هم اکنون برای آن برنامه ریزی و اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز