معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

جمهوری اسلامی ایران یک نعمت بزرگ است/دشمنان این سرزمین با تمامیت ایران مشکل دارند

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۲:۰۴
کد خبر: ۷۹۶۴۸۷
جمهوری اسلامی ایران یک نعمت بزرگ است/دشمنان این سرزمین با تمامیت ایران مشکل دارند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مردم باید بدانند که دشمنان این سرزمین نه با گروه، جناح سیاسی و شخص خاصی، بلکه با تمامیت ایران مشکل دارند و شفاف سازی اهداف و شناساندن چهره دشمن به مردم یکی از وظایف اصلی مسئولین است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ بهروز اکرمی در جلسه ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: تمامی دشمنان این سرزمین به دنبال ضربه زدن به آن تحت هر عنوانی هستند، با تحریم های ظالمانه خود به بهانه های واهی بیشترین فشار را بر مردم این کشور آورده اند و از هیچ توطئه ای برای ضربه زدن بیشتر فرو گذاری نمی کنند.

وی اضافه کرد: مردم باید بدانند جمهوری اسلامی ایران یک نعمت بزرگ است که باید قدر آن را دانست.

اکرمی تصریح کرد: نباید عملکرد برخی از مسئولان را به پای جمهوری اسلامی نوشت و مردم باید از برکات انقلاب مطلع گردند.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی به منظور هر چه باشکوه برپا کردن مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خواست که شرایط فعلی اقتصادی کشور را در نظر بگیرند و با حداقل هزینه و به دور از اسراف، با بهره گیری از خلاقیت و ایده های نو برنامه ای مناسب برای این مناسبت برگزار کنند.

وی خاطر نشان کرد: تفاوت افراد اندیشمند و معمولی در ارائه کار متفاوت و با کاهش حداکثری هزینه ها است و باید برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب در استان متفاوت با دیگر مناسبت ها باشد.

وی بر آگاه سازی نسل جوان از عملکرد چهل ساله انقلاب تاکید کرد و گفت: باید نسل جوان از دلایل اصلی تحقق انقلاب و ثمرات آن به درستی مطلع گردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز