رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان :

پنج پروژه عمرانی درمانی در مجتمع پیامبر اعظم (ص) بندرعباس مورد بررسی قرار گرفت

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۱:۰۳
کد خبر: ۷۹۶۴۹۹
پنج پروژه عمرانی درمانی در مجتمع پیامبر اعظم (ص) بندرعباس مورد بررسی قرار گرفت
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در بازدید از پروژه های در حال ساخت مجتمع بزرگ آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر سرعت، دقت و رعایت استاندارد لازم در اجرا و تکمیل این پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر سید حسین داودی در ابتدای حضور خود در مجتمع پیامبر اعظم (ص) از بیماران بستری در بخش اورژانس بزرگ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس عیادت کرد و روند درمان بیماران را از کادر درمانی جویا شد.

دکتر داودی پیشرفت پروژه طبقه دوم بخش اورژانس با ۲۰ تخت بستری و ۱ تخت ایزوله که با عنوان بخش مسمومیت در حال ساخت است، را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: امیدواریم این پروژه تا 22 بهمن سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با حضور در بیمارستان اعصاب و روان ابن سینا و بازدید از بخش های نوساز و جدید این بیمارستان، تکمیل این بخش ها را گامی مثبت و ارزشمند در راستای ارائه خدمات درمانی به بیماران دانست و ابراز کرد: قسمت دیگری از این بیمارستان نیازمند تعمیر و نوسازی است؛ که با همت همکاران بخش فنی در مجتمع پیامبر اعظم (ص) بزودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر داودی از بخش های بستری، روانشناسی، گفتار درمانی و اداری در بیمارستان ابن سینا بازدید کرد و پس از دیدار و گفتگو با کارکنان این بخش ها تلاش های آنان را ارزشمند و ستودنی عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان از پروژه بخش خون که در طبقه دوم مرکز بیماری های خاص ابوریحان واقع شده است بازدید کرد، و روند پیشرفت فیزیکی این پروژه خیر ساز که با مشارکت دانشگاه در حال ساخت است را از معاون اجتماعی و رییس دفتر فنی دانشگاه جویا شد.

پروژه مرکز دیالیز بیمارستان شهید محمدی ویژه بیماران بستری در این بیمارستان با 35 تخت دیالیز توسط دکتر داودی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد؛ این پروژه نیز بار رعایت استاندارد های لازم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

پروژه بیمارستان 270 تخت خوابی واقع در مجتمع پیامبر اعظم که توسط شرکت نفت ستاره خلیج فارس در حال ساخت است از دیگر برنامه های بازدید دکتر داودی بود که با حضور در محل پروژه پیشرفت ساخت را قابل قبول دانست و از مسئولان این شرکت بابت پیگیری و دقت نظر در ساخت این پروژه مهم تشکر کرد.

معاونین توسعه و امور اجتماعی دانشگاه، رییس مجتمع آموزشی پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) و مدیر دفتر فنی دانشگاه رییس دانشگاه را در این بازدید ها همراهی کردند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز