رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان:

تسریع و تسهیل زمینه ورود سرمایه گذاران به بخش کشاورزی اولویت اصلی است

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۷:۴۵:۲۲
کد خبر: ۷۹۶۹۰۲
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به وجود شرایط خاص اقتصادی کشور در دوران تحریم، بر لزوم تسهیل زمینه ورود سرمایه گذاران به بخش کشاورزی استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ علی باقرزاده همایی پیش از ظهر امروز در شورای مدیران این سازمان با اشاره به شرایط تحریمی کشور، گفت: دشمنان نظام جهت ایجاد مشکل در بخش های مختلف کشور بویژه اقتصادی تمامی توان خود را بکار گرفته اند و از تمامی ابزارها جهت رصد تحریم ها و اعمال آن بهره می برند.

وی افزود: اگر ما به عنوان مدیران بخش کشاورزی در استان وظایفی که وزارت جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه بالادستی و تصمیم گیرنده به این سازمان محول کرده را به خوبی انجام ندهیم و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری نکنیم به طور قطع نتایج مطلوبی حاصل نخواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، ظرفیت های بخش کشاورزی و دامنه اقداماتی که در این حوزه می توان در راستای کمک به تولید و اشتغال را گسترده توصیف و تصریح کرد: جذب سرمایه گذاران از جمله اقداماتی است که می توان بوسیله آن بخشی از مشکلات را حل کرد و تسریع و تسهیل در امر سرمایه گذاری می تواند در دو بخش تولید و اشتغال راهگشا باشد و شاخص های عملکردی استان را افزایش دهد.

باقرزاده همایی همچنین اضافه کرد: جذب سرمایه گذاران مهمترین شاخص ارزیابی مدیران سازمان در سال جاری خواهد بود.

وی، نتیجه گرایی در انجام وظایف را بر ارائه آمار مقدم دانست و با اشاره به ظرفیت خوب استان بویژه در بخش کشت گلخانه ای و دامداری، خواستار جذب تسهیلات اعطایی از سوی وزارت جهاد کشاورزی توسط مدیران رده های مختلف این سازمان شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، طرح ایده های جدید کشت محصولات در بخش کشاورزی را وظیفه مدیران و کارشناسان عنوان کرد و گفت: کشت پایلوت زعفران در استان از جمله مواردی است که می تواند در صورت نتیجه مثبت طرح، در مناطق مستعد کشت شود و کمک خوبی به افزایش شاخص اشتغال استان خواهد کرد.

باقرزاده، رفع موانع توسعه ای بخش کشاورزی را مورد تأکید قرار داد و گفت: بسیاری از گیاهان دارویی بصورت دیم کشت می شود که با بهره گیری نظرات کارشناسان منابع طبیعی ما این آمادگی را داریم که اراضی مستعد را به مردم واگذار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز