آبتین امیری ،عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس :

حفاظت از ساحل بندرعباس نیازمند تحقیقات جامع زیست محیطی است

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۷:۵۱:۳۲
کد خبر: ۷۹۶۹۰۵
حفاظت از ساحل بندرعباس نیازمند تحقیقات جامع زیست محیطی است
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس در دیدار با دکتر ابطحی ، رئیس مرکز اقیانوس شناسی ایران گفت: ساحل بندرعباس بزرگترین سرمایه مردم این شهر است، ولی متأسفانه از کانالهای مختلف، این ساحل با آلایندگی و نابودی مواجه است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ آبتین امیری گفت: علیرغم مشکلات حاد زیست محیطی در ساحل بندرعباس، هنوز تحقیقات جامعی که حاوی وضعیت سلامت و آلایندگی ساحل بندرعباس باشد و تصویر روشنی را از وضعیت محیط زیستی این ساحل ارائه دهد، در دسترس نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ساماندهی ساحل امری مهم است، اما مهم تر از همه اینست که ما ساحل را از آلایندگی نجات دهیم. هنگامیکه این مهم اتفاق بیفتد، قطعاً ساحل ولو به صورت وضع موجود و بدون نیاز به ساماندهی ، خود با استقبال شهروندان روبرو خواهد شد.

آبتین امیری در این دیدار گفت: مرکز اقیانوس شناسی کشور، با توجه امکانات و تجربیات فرامرزی در تحقیقات دریایی می تواند نقش مهمی را در تحقیقات دریایی در ساحل بندرعباس ایفاء کند، و ما بدنبال راهکاری هستیم تا از تجربیات تحقیقاتی و آموزشی این مرکز در ساحل بندرعباس استفاده نماییم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری گفت: آموزش معلمان و دبیران علوم تجربی در مورد محیط زیست ساحل از جمله برنامه های کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس است، تا حمایت از محیط زیست ساحل وارد مدارس محیط های دانش آموزی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز