رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:

فارغ التحصیلان دانشگاه نسل سوم، کارآفرین هستند

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۲۷:۰۲
کد خبر: ۷۹۷۳۵۳
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از انعقعاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه و آموزش و پرورش خبر داد

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در دیدار با مهندس موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از انعقعاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و آموزش و پرورش خبر داد.

دکتر خیری در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از پتانسیل و ظرفیت اساتید و اعضای هیات علمی و نیروی متخصص برخوردار است، افزود: قطعاٌ با امضای این تفاهم نامه فعالیت ها در عرصه کارآفرینی، ارتباط با صعنت، کسب مهارت های آموزشی و تخصصی و پژوهشی برای دانشجویان و دانش آموزان مهیا می شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور به سمت دانشگاه های نسل سوم در حال حرکت است که فارغ التحصیلان دانشگاه نسل سوم کارآفرین هستند و دانشگاه پیام نور در حوزه پژوهش جزء 10 دانشگاه برتر کشور می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از برگزاری منظم دوره های ضمن خدمت مورد نیاز برای معلمان و نیروهای آموزشی خبر داد.

در ادامه این دیدار مهندس موسی دادی زاده ضمن اعلام همکاری هم جانبه با دانشگاه پیام نور، گفت: دانشگاه پیام نور از لحاظ آموزش و پژوهش سرآمد دانشگاهاست.

دادی زاده از تامین فضای آموزشی مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان اعلام همکاری نمود و خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور به سمت رشته های بین رشته ای پیشگام و پیشرو است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در رشته های متناسب با بازارکار و صنایع استان که کاربرد بیشتری برای هرمزگان دارد حرکت نماید، مشکل کمبود نیروی متخصص نیز مرتفع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز