اکرمی:

برنامه‌های نشاط اجتماعی باید به صورت مستمر ادامه یابد

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۳۵:۵۴
کد خبر: ۷۹۷۳۵۹
برنامه‌های نشاط اجتماعی باید به صورت مستمر ادامه یابد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برنامه های نشاط اجتماعی در استان باید به صورت مستمر ادامه یابد و برای سال آینده نیز برنامه های متناسب با فصل های سال در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ بهروز اکرمی در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان، عنوان کرد: نشاط اجتماعی یکی از ضروریات جامعه است که باید مورد توجه ویژه متولیان امر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شادی یکی از رکن های اساسی زندگی امروز است و مردم ما حق شاد بودن را دارند و به همین منظور دستگاه های متولی باید تلاش بیشتری در تحقق این امر انجام دهند.

اکرمی بر خلاقیت و نوآوری در برنامه های نشاط اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید به دنبال برنامه های خلاقانه بود تا مورد استقبال مردم قرارگیرند و برای آنها تبدیل به برنامه های تکراری نشود.

وی اضافه کرد: خلاقیت و نوآوری در هر حوزه ای موجب پیشرفت و توسعه می شود به ویژه اگر این خلاقیت در مسیر نشاط اجتماعی در جامعه باشد چندین برابر دیده خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برنامه های صورت گرفته در بخش نشاط اجتماعی در استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: باید این برنامه ها به صورت مستمر و همراه با خلاقیت و نوآوری در استان ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقلیم و فرهنگ استان باید برنامه های متنوعی در حوزه نشاط اجتماعی در نظر گرفته شود تا تمامی مردم بتوانند از این برنامه ها بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز