در نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر بندرعباس با مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان مطرح شد؛

برگزاری این رویداد ورزشی بهترین فرصت برای معرفی شهر بندرعباس می باشد/ وجود برخی هجمه های فرهنگی دشمن، ضرورت ارتقاء مسائل فرهنگی و ورزشی دانش آموزان را دو چندان کرده است

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۵۴:۰۰
کد خبر: ۷۹۷۳۷۰
برگزاری این رویداد ورزشی بهترین فرصت برای معرفی شهر بندرعباس می باشد/ وجود برخی هجمه های فرهنگی دشمن، ضرورت ارتقاء مسائل فرهنگی و ورزشی دانش آموزان را دو چندان کرده است
جلسه هماهنگی مسابقات فوتبال دانش‌آموزان پسر سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و جام شهدای مدافع حرم استان هرمزگان و شهید حسین همدانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ جلسه هماهنگی مسابقات فوتبال دانش‌آموزان پسر سراسر کشور با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس، عسکری زاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، عیدی زاده مشاور شهردار بندرعباس ، معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس، شهرداران مناطق ، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مدیرکل تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان برای هماهنگی برگزاری مسابقات فوتبال دانش‌آموزان پسر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان  برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد عامری سیاهویی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس در این نشست با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت به دانش آموزان بیان کرد: فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان از مدرسه و مؤلفه هایی همچون فضاهای آموزشی و کتاب های درسی، همکاری والدین و مربیان  دلسوز می تواند دانش آموزان را به کمال برساند.

عامری گفت: وجود برخی آسیب ها و همچنین هجمه فرهنگی دشمن، ضرورت ارتقاء مسائل فرهنگی و ورزشی دانش آموزان را دو چندان کرده است، لذا توسعه برنامه های آموزشی باید در اولویت آموزش و پرورش باشد و بر همه ما واجب و تکلیف است که وارد این عرصه شویم و از این ظرفیت فراهم شده جهت معرفی استعدادهای درخشان استفاده نماییم.

وی افزود: رویکرد و جهت این موضوع رویکرد فرهنگی است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب تقسیم کار بین دستگاه های مربوطه صورت گیرد. 

مجید عسکری زاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس در این نشست گفت: برگزاری این رویداد ورزشی بهترین فرصت برای معرفی شهر بندرعباس می باشد و از این موقعیت پیش آمده می توان جاذبه های گردشگری شهر را به ورزشکاران معرفی کنیم و این ورزشکاران می توانند بعنوان سفیران فرهنگی معرفی شهر بندرعباس باشند.

وی افزود: باید با  همگرایی، تعامل و تبادل تجربه بین دستگاه های مربوطه زمینه رشد و تعالی دانش آموزان در عرصه های مختلف فرهنگی و ورزشی فراهم آورد.

عسکری زاده بیان کرد: شهرداری در سال قبل تعامل خوبی با آموزش و پرورش داشته است و الان نیز می طلبد که با هماهنگی بین دستگاههای مربوطه همکاری ها بیشتر شود.

فاطمه جراره دیگر عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس دراین نشست گفت: برگزاری این برنامه انگیزه و شادابی بین دانش آموزان ایجاد می کند و دانش آموزان به سمت ورزش ترغیب می شوند.

جراره افزود: از این فرصت می توان برای معرفی ظرفیت های شهر بندرعباس استفاده کرد.

وی گفت: شورای اسلامی شهر بندرعباس و مجموعه شهرداری بندرعباس جهت هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات ، سعی و تلاش خود را انجام می دهند تا مسابقات به بهترین نحو احسنت برگزار شود.

گفتنی است؛ شهر بندرعباس میزبان مسابقات فوتبال دانش‌آموزان پسر سراسر کشور از ششم الی چهاردهم بهمن ماه با حضور 672 نفر در قالب 26 تیم خواهد بود.

 

نظر شما