رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد:

آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۲۹ دیماه ۹۷

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۱:۵۸
کد خبر: ۷۹۷۹۱۰
دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه پذیرش رشته ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشد و طبق اطلاعیه سازمان سنجش، از پذیرش دانشجو بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی از 29 دی ماه لغایت 6 بهمن ماه خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر خیری، گفت: متقاضیان و علاقمندان به تحصیل می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org   یا مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سراسر هرمزگان مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی، افزود: قبل از انقلاب ما تعداد انگشت شماری دانشگاه در کشور داشتیم که شرایط تحصیل خیلی سخت بود و به برکت این انقلاب شکوهمند ما در محرومترین نقطه کشور نیز دانشگاه داریم و با وجود دانشگاه پیام نور، عدالت آموزشی در جامعه اجرا شده است.

دکتر خیری در پایان به هزینه تحصیل در دانشگاه پیام نور نیز اشاه کرد و اظهار داشت: هزینه تحصیل در دانشگاه پیام نور که یک دانشگاه دولتی است بسیار پایین می باشد و با این وجود نیز تسهیلات وام بانکی با کارمزد 1/4 درصد در اختیار متقاضیان و دانشجویان قرار می دهیم تا دانشجویان دغدغه ی جز تحصیل نداشته باشند.

 

نظر شما