دکتر همتی در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور:

دسترسی مردم هرمزگان به فرآورده های نفتی باید آسان و سریع باشد

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۶:۰۷
کد خبر: ۷۹۸۳۸۸
استاندار هرمزگان گفت: برای ما مهم است که دسترسی مردم هرمزگان به سوخت و فرآورده های نفتی آسان و سریع باشد.

 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور با اشاره به انتظاراتی که از مجموعه پخش فرآورده نفتی وجود دارد، عنوان کرد: دغدغه همه ما خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: در این فصل در بخش هایی از شمال و غرب استان هرمزگان برودت هوا موجب شده مردم  به نفت سفید برای وسایل گرمایشی خود نیاز پیدا کنند و برای ما مهم است که دسترسی آنان به سوخت آسان و سریع باشد.

استاندار هرمزگان افزود: از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور انتظار داریم تا در این راستا اقدامات لازم و موثر را انجام دهد.

سید محمدرضا موسوی خواه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور نیز در این دیدار در این دیدار، بیان داشت: استان هرمزگان در مجموعه پخش فرآورده های نفتی کشور استانی مهم و کلیدی است و ما برای تعامل با همه دستگاه ها در خدمت رسانی به مردم هرمزگان کاملا آماده ایم.

وی افزود: همه نقاط کشور ویژگی های مخصوص به خود و اهمیت خدمت رسانی بالایی دارند مثلا اکنون و در فصل سرد سال در نقاط کوهستانی و صعب العبور، در مناطق زلزله زده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هیچ دغدغه ای را برای مردم باقی نگذاشته و همکاران ما بی وقفه در حال خدمتند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور افزود: اما هرمزگان بدلیل موقعیت خاص جغرافیایی و گستردگی که به ساحل دارد و اهمیت امر مبارزه با قاچاق سوخت، نیازمند تلاشی فراتر از مناسبات عادی است.

موسوی خواه از احمدی مدیر جدید پخش فرآورده های نفتی هرمزگان به عنوان مدیری توانمند در مجموعه این شرکت نام برد و گفت: قطعا چنین استانی با این حجم از عملیات و فعالیت نیازمند مدیری با تجربه و فنی و آشنا به مسایل در سطح کلان و ملی است که بحمدالله مدیر معرفی شده به هرمزگان وجود این قابلیت ها را در مسولیت های قبلی در سایر استان های کشور نشان داده است.

در این دیدار عبدالله احمدی کمرپشتی به عنوان مدیر جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان معرفی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز