معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم:

حضور قشم در نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۲:۳۳
کد خبر: ۷۹۹۸۳۱
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم از حضور منطقه آزاد قشم در نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری تهران خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان؛  محرم بهاروند با اعلام این خبر اظهار کرد: یک غرفه این نمایشگاه به منطقه آزاد قشم اختصاص دارد که در آن به معرفی ظرفیت ها و راهکارهایی برای ترمیم بافت فرسوده شهری و جذب سرمایه گذاران علاقمند در این بخش پرداخته ایم.

 وی با اشاره به اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه افزود: آشنایی با جدیدترین فناوری ها و نوآوری های نوین صنایع و تجهیزات مسکن و شهرسازی، ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در حوزه بازآفرینی شهری، کمک به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری از جمله این اهداف است.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت:  این نمایشگاه جامع ترین نمایشگاه مدرن و متناسب با شرایط روز کشور در بخش مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری طراحی شده و حضور منطقه آزاد قشم در این نمایشگاه می تواند سرآغاز تحولاتی نو در حوزه بازآفرینی و نوسازی بافت فرسوده شهری محسوب شود.

شایان ذکر است، نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری، با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار) نهاد ریاست جمهوری (مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت)، شهرداری تهران، سازمان ها، نهادها، انجمن ها واتحادیه های داخلی و بین المللی در تاریخ  23 تا 27 دی ماه در محل مصلی امام خمینی(ره) شهرتهران در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز