با حضور معاون و مدیر حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان :

سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای میناب منصوب شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۰۱:۴۷
کد خبر: ۸۰۰۶۹۳
مراسم تودیع و معارفه سرپرستان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میناب با حضور معاون و مدیر حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان در مرکز این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرستان مرکز آموزش فنی  و حرفه ای شهرستان میناب با حضور گلذارنظری گزیک معاون آموزش و رضا علیزاده مدیر  حراست اداره کل و جمعی از کارکنان  و مربیان آن مرکز برگزار شد .

بنا براین گزارش ، در این مراسم با صدور حکمی از سوی اسماء کریمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، علی یحیی زاده به عنوان سرپرست  جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میناب منصوب و از زحمات عباس آرمین  در طول تصدی سرپرستی این مرکز قدردانی شد.

مهندس نظری معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت : امیدواریم همه مسئولین و مدیران با عنایت پروردگار در کار و وظیفه خود موفق و پیروز باشند. ایشان برای عباس آرمین آرزوی توفیق و موفقیت در همه مراحل زندگی را کرد و از علی  یحیی زاده نیز خواست که با تلاش و کوشش در کار و جدیت در انجام امور باعث رشد و تعالی آموزشهای فنی و حرفه ای این شهرستان شود.

در ادامه عباس آرمین سرپرست پیشین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میناب از زحمات همکاران تقدیر و قدردانی کرد وعلی یحیی زاده سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میناب نیز گفت: امیدوارم با یک نگاه ویژه به آموزشهای فنی و حرفه ای بتوانیم در راستای سیاستهای سازمان قدم برداریم و در این شهرستان با تلاش و کوشش و مشارکت فعالانه، خلاقانه و دلسوزانه همه همکاران زمینه رشد و تعالی آموزشهای را فراهم کنیم.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه