حیدری‌زاده مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت صداوسیما در انعکاس فعالیت‌های سازمان سیما و منظر

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۸:۵۵
کد خبر: ۸۰۰۷۳۶
در دیدار رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس با قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بر تعامل بیشتردو سازمان و انعکاس فعالیت‌های حوزه فضای سبز تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رضا حیدری‌زاده، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در دیدار با محسن رئیسی، قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس با بیان اینکه فضای سبز شهر نقش مهمی در سلامت شهروندان، طراوت و زیبایی شهر دارد، اظهار کرد: کمبود آب و روش‌های نگهداری فضای سبز از مهمترین دغدغه‌های امروز فضای سبز محسوب می شود.

حیدری‌زاده با تاکید بر اینکه نقش صدا و سیما در فرهنگ‌سازی و ترویج صحیح فرهنگ شهروندی بسیار مهم است، تصریح کرد: باید از طریق رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما، شهروندان را به نگهداری و حفظ منابع مادی و معنوی شهر بیشتر تشویق و ترغیب کرد.

وی با اهمیت بحث آموزش در میان کودکان گفت : فرهنگسازی باید از سنین کودکی انجام شود و در همین راستا سازمان طرح همیار فضای سبز را در میان کودکان در مقطع دپیش دبستانی و دبستان  اجرا می نماید.

محسن رئیسی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز در این دیدار با تاکید بر تعامل دو جانبه دو سازمان تاکید و عنوان کرد: فعالیت‌های حوزه فضای سبز بر کسی پوشیده نیست، چرا که حفظ فضای سبز شهر بندرعباس با توجه به وضعیت بحرانی آب کار بسیار دشواری است.

وی با بیان اینکه صدا و سیما آماده همکاری با سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس است، تصریح کرد: مردم باید شاهد انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات فضای سبز باشند و این ظرفیت در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس فراهم است تا شهروندان روند حفظ و نگهداری فضای سبز را  شاهد باشند.

در این دیدار همچنین قائم مقام صدا و سیما مرکز خلیج فارس از مرکز تهیه و تولید نهال سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس دیدار کرد.

 

نظر شما
پرونده ویژه