حسینی تشریح کرد:

آخرین اقدامات صورت گرفته در ارتباط با پروژه بزرگ اتوبوس پرسرعت شهری

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۳:۱۶
کد خبر: ۸۰۰۷۴۱
آخرین اقدامات صورت گرفته در ارتباط با پروژه بزرگ اتوبوس پرسرعت شهری
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس آخرین اقدامات صورت گرفته در ارتباط با پروژه بزرگ اتوبوس پر سرعت شهری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ سعید حسینی‌پور در این ارتباط اظهار کرد: جذب و بکارگیری نیروهای کادر عملیاتی پروژه اتوبوس پر سرعت شهری شامل خط بان، راننده، انتظامات، نیروهای اداری و غیره در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با این پروژه بزرگ 200 نیرو به صورت مستقیم مسغول فعالیت خواهند بود، افزود: تعمیرگاه ویژه اتوبوس‌های BRT در حال ساخت است و بزودی نیز با حضور نمایندگانی از شرکت مربوطه راه‌اندازی می‌شود و علاوه بر آن، یک اتوبوس دیگر به عنوان تعمیرگاه سیار در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با بیان اینکه هر اتوبوس پرسرعت شهری در بندرعباس ماهیانه حدود 250 میلیون ریال هزینه دارد، خاطرنشان کرد: تانکر حمل سوخت نیز یکی دیگر از نیازهای BRT است که بزودی وارد ناوگان می‌شود.

حسینی ادامه داد: لباس فرم مربوط به کارکنان و رانندگان ناوگان اتوبوس پرسرعت شهری با همکاری جامعه معلولین و کارگاه‌های مربوط به این قشر جامعه تهیه شده است.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: هیچ گونه پول نقد در بخش اتوبوس پرسرعت به عنوان هزینه کرایه رد و بدل نمی‌شود و با استفاده از سیستم کارت بلیط هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه