مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان:

مسابقات دو ماراتن جزیره هرمز نمادی برای استان هرمزگان و کشور در میدان‌ها بین‌المللی

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۰:۰۱
کد خبر: ۸۰۱۰۶۷
مسابقات دو ماراتن جزیره هرمز نمادی برای استان هرمزگان و کشور در میدان‌ها بین‌المللی
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به دنبال برنامه‌ریزی برای بین‌المللی کردن مسابقات دو ماراتن جزیره هرمز هستیم تا این مسابقات به نمادی برای استان هرمزگان و کشور در میدان‌ها بین‌المللی باشد.

به گزارش حبرگزاری برنا در  هرمزگان، محمودرضا امیاری در خصوص برگزاری مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور(جام هرمز) که با حمایت شرکت بنا گستر کرانه برگزار می شود، افزود: اهمیت مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور که در بندرعباس برگزار می‌شود، هرساله افزایش می‌یابد و شاهد حضور ورزشکاران و دوندگان مطرح ماراتن کشور در هرمزگان هستیم.

وی اظهار کرد: از سراسر کشور شاهد حضور ورزشکاران در مسابقات جام هرمز هستیم که رکوردهای خوبی ثبت می‌کنند و با توجه به کیفیت بالای مسابقات قهرمان کشور جام هرمز در سال های آینده به طور حتم شاهد پیشرفت گسترده ای در بخش ماراتن در کشور خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ادامه داد: مسابقات دوی ماراتن در سراسر جهان به کانون‌های مهمی از فعالیت و تمرکز کشورها تبدیل‌شده و اکنون در بسیاری از شهرهای مهم دنیا نظیر شیکاگو، سئول، پاریس، لندن، دوبی، استانبول و ... مسابقات دی ماراتن با جوایز بسیار بزرگی برگزار می‌شود و بیش از 40 هزار نفر در آن‌ها شرکت می‌کنند.
امیاری توجه خاص به ورزش دوومیدانی و بخصوص برگزاری مناسب مسابقات دو ماراتن در هرمز را حاصل حمایت‌های مسئولان استان هرمزگان و شرکت بنا گستر کرانه دانست و عنوان کرد: این مسابقات سال‌به‌سال رونق بیشتری می‌گیرد و به امید روزی هستیم که یکی از نمادهای استان هرمزگان برگزاری این مسابقات در تراز بین‌المللی باشد.
وی تصریح کرد: دو ماراتن را در هرمزگان باید به یک مسابقه همگانی تبدیل کنیم و آحاد جامعه بتوانند در بخشی از این مسیر با ورزشکاران مطرح همراه باشند و باید درعین‌حال ملازمات فنی و حرفه‌ای آن را نیز با دقت پیگیری و اجرا کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مسیر برگزاری این مسابقه، مسیری بسیار زیبا در مجاورت ساحل خلیج‌فارس در استان هرمزگان و جزیره هرمز است که می‌توان جذابیت‌های این مسیر را به‌عنوان یکی از جاذبه‌های این منطقه به سراسر جهان معرفی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز