با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان :

تاکیداکرمی به حضورمدیران دستگاههای اجرایی در ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۹:۳۲
کد خبر: ۸۰۱۱۵۱
تاکیداکرمی به حضورمدیران دستگاههای اجرایی در ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان
پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ، مدیر کل ورزش و جوانان استان، روسای دانشگاه های استان و جمعی از مدیران دستگاه برگزارگردید.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان اظهارداشت:پنجمین جلسه ستاد ساماندهی با موضوع اشتغال با حضور اعضای ستاد امروز برگزار بازنگری در فرهنگ اشتغال نیز از دستور جلسه امروز نیز می باشد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت هنر در حوزه اشتغال جوانان، طرح های ترویجی اشتغال، استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها،توجه به مسائل زیر بنایی کار، و... در ستاد ساماندهی امور جوانان تاکید کرد و گفت : اعتباری که برای حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان اختصاص می یابد جوابگوی نیاز حوزه جوانان نیست و این مهم مشارکت همه دستگاه های اجرایی را طلب می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان تنها دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان در کشور است و ۲۳ دستگاه دیگر در این ستاد عضو هستند خاطرنشان کرد : ساماندهی این مهم نیازمند مشارکت همه دستگاههای مرتبط با ستاد است.

مجتبی عامری معاونت فرهنگی و امور جوانان در ادامه این جلسه از تفاهم‌نامه فی مابین وزارت ورزش و جوانان با نیروهای مسلح گفت :مقرر شده تا اداره کل ورزش و جوانان در مهارت آموزی نیروهای وظیفه جهت کمک به اشتغال جوانان کمک کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دو نوع همکاری با نیروهای مسلح در این تفاهم‌نامه آمده است که در حوزه مشاورای و مهارتی بوده ، دوره های مشاوره ای مربوط به آموزش جوانان برای مقوله ازدواج «دوران پیش از ازدواج »، کنترل خشم و .... و در حوزه مهارتی برگزاری دوره های ۱۱گانه مربیگری و داوری رشته های مختلف ورزشی برنامه ریزی شده است.

سپس معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در این نشست با دستور کار ارائه گزارش وضعیت اشتغال جوانان وظرفیت دستگاهها در خصوص طرح های قابل واگذاری به جوانان بودگفت:جوانان نیازمند تربیت است و پایه تربیت در خانواده است که باید به آن توجه ویژه ای نمود.

اکرمی بیان نمود:یکی از خواست ها و نیازهای جوانان استان هرمزگان اشتغال است و این مهم نیازمند آموزش و فرهنگ سازی کار از سنین پایین است.

اکرمی بر نیاز سنجی جوانان تاکید کرد و اظهارکرد: با تزریق پول نمی توان اشتغال زایی برای جوانان ایجاد کرد و آموزش، فرهنگ سازی و بازنگری در اشتغال نیاز مرتفع سازی این مهم است.

وی به اهمیت تفریح و تخلیه انرژی جوانان اشاره کرد و از مدیران کل دستگاههای اجرایی خواست تادر این زمینه ورود نمایند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان ابراز داشت : هر طرحی را با نتیجه آن ارزیابی می کنند و امید است این ستاد نیز نتایج خوبی را برای جوانان استان در بر داشته باشد.

در پایان از 11دستگاه تاثیر گذار در اجرای برنامه های اوقات فراغت جوانان با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است ، درادامه دستگاههای اجرایی عضو ستاد گزارشی از اشتغالزایی ، کار آفرینی و تسهیلات که به جوانان بویژه جوانان روستایی اختصاص داده شده است به حاضرین ارائه نمودند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز