نماینده عالی دولت در ابوموسی خبر داد:

اهتزاز پرچم ۴۰ متری در دهه فجر در ابوموسی

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۹:۱۰
کد خبر: ۸۰۱۱۵۸
فرماندار ابوموسی ضمن تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان، از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران به متراژ 40 متر در دهه فجر در ابوموسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مهندس رضا پوربابایی بعداز ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: در دهه مبارکه فجر، پرچم جمهوری اسلامی ایران با ارتفاع و پهنای 40 متر در ابوموسی به اهتزاز درخواهد آمد.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی افزود: یکی از برکات این انقلاب، استقلال مردم ایران است و دیگر اینکه این مردم، زیر بار حرف زور نرفته و نوکری آمریکا نخواهند کرد.

فرماندار ابوموسی با اشاره به اینکه به رهبری امام راحل خدمات بزرگی در این انقلاب انجام شده است، تصریح کرد: دشمن از هر حربه ای استفاده کرد و در مقابل اقتدار نظام جمهوری اسلامی کم آورده است و از طریق جنگ روانی به دنبال پررنگ کردن نارضایتی مردم است که بزرگنمایی کنند و این آرزو را به گور خواهد برد.

پوربابایی از گشایش نمایشگاه مواد غذایی جهت رعایت حال شهروندان در ایام دهه مبارک  فجر با تخفیف 15 درصدی خبر داد.

وی در پایان بر حضور پررنگ روسای ادرات در این جشن پاشکوه انقلاب اسلامی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین آذین‌بندی فضای عمومی، مدارس، دانشگاه‌ها و پخش سرود انقلاب در جزیره و ادارات تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز