فرمانده ناجا:

متهمان اقتصادی فراری را از طریق اینترپل به کشور بازخواهیم گرداند

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۸:۵۵
کد خبر: ۸۰۱۲۴۴
متهمان اقتصادی فراری را از طریق اینترپل به کشور بازخواهیم گرداند
فرمانده ناجا گفت: متهمان اقتصادی فراری را از طریق اینترپل به کشور بازخواهیم گرداند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ سردار حسین اشتری در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی و دریابانی کیش با بیان اینکه کیش یکی از امن ترین نقاط کشور و جهان است بیان داشت: امنیت یکی از شاخصه های مهم هر جامعه ای است که به لطف الهی و تلاش نیروی انتظامی امنیت امروز کشور با ثبات و پایدار است.

وی عنوان کرد: کیش در تمام شاخصه ها و جداول ویژه و ستادی پلیس کشور چه در حوزه رضایتمندی مردم و امنیت اجتماعی و عملکرد نیروی خدوم انتظامی از جایگاه ممتازی برخوردار است.

سردار اشتری گفت: خط قرمز ما امنیت و آسایش  مردم است و به احدی اجازه اخلال و تنش در جامعه را نمی دهیم.

وی در رابطه با مبارزه با اخلال گران اقتصادی گفت: به جد پیگیر دستگیری و  بازگرداندن متهمان اقتصادی فراری از کشور از طریق  پلیس بین المللی هستیم و در چند مورد عملا آن را اجرایی کرده ایم.

سردار اشتری پویایی را لازمه کار دانست و با بیان اینکه حفظ وضع موجود یعنی عقب گرد، گفت: فرماندهان باید با نوآوری و ابتکار عمل کار را در فضایی پویاتر ادامه دهند. توسعه کیش مرهون تلاش های نیروهای انتظامی و نظامی، مردم و زیرساخت های مهمی است که توسط سازمان منطقه آزاد ایجاد شده است.

وی گفت: امنیت با ثبات کشور مرهون مجاهدت های شهدا، نیروهای امنیتی و نظامی، رهبری مدبرانه رهبری است و شاخص ها هم همین را نشان می دهد.

فرمانده ناجا اعتماد مردمی را بالاترین سرمایه ناجا برشمرد و گفت: در نظرسنجی های معتبر در سال گذشته در بین 30 دستگاه کشور ناجا در جایگاه چهارم ایستاد و امسال هم در جایگاه دوم را کسب کرده است.

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های تاثیرگذار پلیس در کیش گفت: امنیت با واژه نیروی انتظامی و پلیس عجین شده است چرا که فعالیت های پلیس با سه موضوع شرع مداری، عقل مداری و تکیه بر قانون توانسته موفق باشد و اعتماد مردمی را جلب کند.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش نیز نیروی انتطامی را مجری قانون برشمرد و گفت: مردم کیش در طول تاریخ قدردان زحمات خدمتگزاران خود بوده اند.

وی گفت: نظم و امنیت جزیره کیش در کشور زبانزد است و این نشان دهنده تعامل سازنده مردم ، مسئولان و نیروی انتظامی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز مسوولیت را امیری مهم و خطیر دانست و گفت:  اعتماد سازی بزرگترین دستاورد نیروی انتطامی است.

غلامحسین مظفری  افزود: محور همه فعالیت های ما و نیروی انتطامی تامین امنیت و ارامش است و همین امر زمینه ساز ممتاز شدن کیش است.

وی گفت: برگزاری صدمین دوره آموزشی فرهنگ کیشوندی نشان از توجه به پایدار ماندن فرهنگ غنی کیش دارد.

سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی کیش نیز امنیت پایدار را مدیون مردم و تلاش های شبانه روزی مسئولان  دانست و گفت:  حفظ امنیت و ارتقای شاخص های آن با هدف تامین امنیت اقتصادی کیش از برنامه های اصلی نیروی انتظامی در دوره مسئولیتم خواهد بود.

وی صداقت، عدالت اجتماعی، وجدان کاری، رعایت حقوق شهروتدی و توسعه اعتماد مردمی را از مهمترین محورهای کاری در حوزه انتظامی برشمرد.

سرهنگ جمالی تعامل با مردم و دستگاه های مردم نهاد برای ارتقای توان عملیاتی ، کاهش اسیب های اجتماعی، برخورد جدی با قاچاق کالا و سوخت، مبارزه با مواد مخدر و پایش مستمر فضای مجازی را از محوری ترین برنامه های نیروی انتظامی در جزیره کیش برشمرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز