مدیرکل ورزش و جوانان استان :

هرمزگان سرشار از ورزشکارانی است که توانایی مطرح شدن در سطوح بالا را دارند

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۷:۰۸
کد خبر: ۸۰۱۷۸۳
هرمزگان سرشار از ورزشکارانی است که توانایی مطرح شدن در سطوح بالا را دارند
در مجمع انتخاب رئیس هیئت دومیدانی هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت :هرمزگان سرشار از ورزشکارانی است که توانایی مطرح شدن در سطوح بالا را دارند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛محمودرضا امیاری در جریان برگزاری مجمع ضمن تقدیر و تشکر از اعضای این مجمع و رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور افزود: فدراسیون دو و میدانی کشور هر طرحی که برای کشف استعدادها و کمک به این رشته در استان هرمزگان را دارد حمایت می‌کنیم.

وی اظهارکرد: هرمزگان سرشار از ورزشکارانی است که توانایی مطرح شدن در سطوح بالا را دارند و اگر فدراسیون دوومیدانی تشخیص دهد چندین پایگاه استعدادیابی در سطح استان را ایجادخواهیم کرد.

وی یادآور شد: اگر در استان استعداد یابی به درستی صورت گیرد ورزشکاران خوب و توانمندی در جای جای استان داریم که می توان با کشف و پرورش آن ها ، آینده دوومیدانی استان را درخشان تر کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه روشن قیاس در این هیئت تلاش‌های زیادی را انجام داده است تصریح کرد: توقع دارم رویکردش را تغییر دهد و یک برنامه جدید برای دوومیدانی استان طراحی کند.

امیاری با تأکید بر اینکه این اداره‌کل آماده هرگونه همکاری با هیئت دومیدانی برای استعدادیابی، آموزش و برگزاری مسابقات مختلف را دارد خاطرنشان کرد: هیئت هر طرح و برنامه‌ای برای پیشرفت این رشته داشته باشد حمایت می‌کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از معاونت آموزش و پرورش که تعامل خوبی با اداره کل ورزش دارد افزود: هرمزگان قابلیت های زیادی در دوومیدانی دارد که با همکاری آموزش و پرورش و هیئت دومیدانی و استعدادیابی بیشتر و بهتر هرمزگان بتواند در آینده نزدیک دونده های خوبی را تحویل تیم ملی بدهد.

مجمع انتخابات هیئت دوومیدانی استان در حالی برگزار شد که منصور روشن قیاس رئیس سابق این هیئت با ۱۵ رای مجمع دوباره برای چهار سال دیگر انتخاب شد.

گفتنی است، مجمع انتخابی هیئت دومیدانی استان با حضور مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو میدانی کشور ، امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع وزارت ورزش و پروین پور مسئول کمیته آموزش فدراسیون دوومیدانی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد.

 

نظر شما