مدیر کل شیلات هرمزگان :

شهرستان پارسیان از ظرفیت های آبزی پروری قابل توجه ای برخوردار است

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۲:۵۲
کد خبر: ۸۰۱۷۹۷
شهرستان پارسیان از ظرفیت های آبزی پروری قابل توجه ای برخوردار است
مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با فرماندار پارسیان و بازدید از ظرفیت های شیلاتی این شهرستان گفت: شهرستان پارسیان از ظرفیت های آبزی پروری قابل توجه ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محسن یکتاپور با اشاره به برخورداری این شهرستان از بنادر صیادی همچون زیارت و بندرجوادالائمه گفت:شهرستان پارسیان سهم قابل توجهی از صید و صیادی استان را به خود اختصاص داده است.

وی از بندر صیادی جواد الائمه به عنوان یکی از بنادر صیادی زیبا و خوب استان یاد کرد و تصریح کرد: استان هرمزگان خوشبختانه به ویژه در منطقه غرب هرمزگان از مناطق برخوردار و پیشرو در مسایل شیلاتی است.

مدیر کل شیلات هرمزگان افزود:  پرورش میگو از ظرفیت های توسعه ای شهرستان پارسیان به شمار می رود و داشتن شرایط آب و هوایی مساعد و همچنین بازار عرضه و تقاضای خوب از ویژگی های مهم این شهرستان در این زمینه است.

دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان پارسیان،دیدار با  تعاونی های صیادی و بررسی مسائل روز آنها و بازدید از بنادر صیادی و ظرفیت های آبزی پروری این شهرستان از جمله اقدامات انجام شده در سفر مدیر کل شیلات هرمزگان به شهرستان پارسیان بود.

لازم بذکر است در این دیدارها درخصوص فراهم سازی زمینه های اشتغال جوانان در راستای اعطای مجوز صید ، مجوز نقل و انتقال لنج های  صیادی از استانهای همجوار به پارسیان ،تهیه طرح پرورش میگو در ساحل غرب پارسیان به مساحت هزار و 500 هکتار  و  ساماندهی شناورها و قایق های صیادی بدون مجوز بحث و گفتگو شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز