معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان :

ثبت نام بنگاههای اقتصادی

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۵:۵۴
کد خبر: ۸۰۱۸۲۴
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان از ثبت نام بنگاههای اقتصادی در سامانه سازمان فنی و حرفه ای کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محمدعباسی افزود : در راستای اجرای طرح مهارت آموزی درمحیط واقعی کار و بمنظور بهره مندی بنگاههای اقتصادی ( خصوصی و تعاونی) و همچنین کارآموزان منتخب در این طرح می توانند نسبت به ثبت نام در سازمان فنی و حرفه ای کشور از طریق سایت www.portaltvto.com اقدام نمایند.

وی گفت : آشنایی با محیط کسبو کار، کسب تجربه و آماده سازی و ایجاد خودباوری در مهارت آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی ، حفظ و پایداری مشاغل سنتی و بومی خصوصا در صنایع دستی ،  کمک به بنگاهها بمنظور شناسایی و جذب نیروی کار مستعد و توانمند ، کاهش هزینه های جذب و بکارگیری نیروهای فاقد مهارت ، استفاده از ظرفیت و توان آموزشی عملی بنگاههای اقتصادی از اهداف مهم این طرح می باشند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان در خصوص شرایط ثبت نام دارا بودن حداقل 15 سال تمام ، دارا بودن تابعیت ایرانی ، دارا بودنشرایط و توانایی لازم متناسب با استاندارد آموزشی مربوطه و شاغل نبودن را از شرایط اصلی  عنوان کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز