مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

امنیت و آرامش جامعه با وجود روابط عمومی های توانمند و متخصص تحقق خواهد یافت

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۴:۰۲
کد خبر: ۸۰۱۸۵۱
امنیت و آرامش جامعه با وجود روابط عمومی های توانمند و متخصص تحقق خواهد یافت
کارگاه دو روزه مدیریت انواع گردهمایی ها ویژه کارشناسان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه و مدرس این کارگاه آموزشی گفت: در این کارگاه دو روزه به مباحثی از جمله تعریف و مدیریت برگزاری انواع همایشها از جمله کنگره ، کنفرانس ، سمینار ،سمپوزیوم و ذکر تفاوت سایر گردهمایی ها اشاره شد.

دکتر نوروزیان افزود: ابتدا قبل از برگزاری هر همایش با توجه به اهداف و گروههای هدف نوع و نام گردهمایی باید مشخص گردد و سپس فرآیند برگزاری نیز مشخص شده و طبق برنامه مسئولین واحدها و روابط عمومی مسئولیت اقدامات مشخصی را عهده دار میشوند .

دکتر نوروزیان گفت : تحویل برنامه زمان بندی به کارشناسان حوزه های دست اندرکار ، انجام امور لازم جهت برگزاری مراسم ، ارسال پیام از طریق اتوماسیون ، مکاتبات و استفاده از سیستم پیام رسانی از طریق راههای مختلف ارتباطی و در نهایت برگزاری مراسم و تهیه گزارش از جمله اقدامات لازم برای برگزاری هر گردهمایی میباشد .

وی اظهار کرد: در بخش دیگری از این گارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی های تابعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جهت انجام کار عملی وارد فیلد شده و با حضور در خانه بهداشت برکه خلف از توابع بخش شهاب شهرستان قشم و دیدار و گفتگو با بهورز این خانه بهداشت پس از اطلاع از روند ارائه خدمت سطح یک بهداشتی نحوه پرداختن به مباحث بهداشتی و تهیه عکس ، خبر و گزارش را بصورت عملی فرا گرفتند.

دکتر نوروزیان عنوان کرد: وسعت و گستردگی جمعیت تحت پوشش دانشگاه و تنوع ارائه خدمات، نیازمند اطلاع رسانی دقیق و به موقع در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات و امنیت و آرامش جامعه با همکاری روابط عمومی های توانمند و متخصص تحقق خواهد یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی توانمند سازی کارشناسان روابط عمومی گامی مهم و تاثیر گذار در راستای تحقق برنامه های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی و رضایتمندی کارکنان، دانشجویان و گیرندگان خدمت خواهد بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز