همایش آموزشی نیروهای تازه استخدام بنادر هرمزگان برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۳:۲۷
کد خبر: ۸۰۲۲۸۰
همایش آموزشی نیروهای تازه استخدام بنادر هرمزگان برگزار شد
همایش آموزشی بدو خدمت ویژه نیروهای تازه استخدام بنادر هرمزگان با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و اعضای شورای معاونین این مجموعه در بندر شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ "اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این همایش آموزشی ضمن تشریح ساختار سازمان بنادر و تبیین جایگاه بندر شهید رجایی در کشور و منطقه اظهار داشت: این بندر جایگاهی بی بدیل در رونق اقتصادی کشور دارد و نقش کارکنان جدید باید در پیشبرد اهداف این بندر، حضوری موثر باشد.

وی به نیروهای تازه استخدام توصیه کرد که برای اثرگذاری بیشتر در این رابطه، ضمن استفاده از تجربه و دانش پیشکسوتان، در اقدام و عمل و همچنین ارتباط خود با ارگان های همکار رویکرد مشارکتی و تعاملی داشته باشند.

در ادامه این همایش، معاونین توسعه مدیریت و منابع، دریایی، بندری و اقتصادی، فنی و نگهداری و مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و همچنین مدیران بنادر غرب و شرق استان به معرفی حوزه های کاری خود پرداختند.

گفتنی است، این همایش به همت ادارات آموزش و امور اداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد و قرائت سوگندنامه نیز دیگر بخش های آن بود.

شایان ذکر است، این همایش آموزشی با حضور بیش از 50 نفر از نیروهای تازه استخدام بندر شهید رجایی و بنادر تابعه آن در حالی برگزار شد که قرار است شرکت کنندگان بر اساس یک برنامه مدون تا پایان هفته جاری، سایر آموزش های توجیهی بدو خدمت و تصدی شغل را فرا گیرند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز