آیت ا... نعیم آبادی:

رسانه ها مشکل ترافیک در بندرعباس را تا حل شدن تعقیب کنند/ رسانه ها فرهنگ انتقاد را ترویج کنند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۳:۳۵
کد خبر: ۸۰۲۴۷۵
رسانه ها  مشکل ترافیک در بندرعباس را تا حل شدن تعقیب کنند/ رسانه ها فرهنگ انتقاد را ترویج کنند
آیت ا... نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در دیدار با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی با اشاره به معضلات سطح شهر بندرعباس و ترافیک از رسانه ها خواست تا این موضوع را تا حل شدن تعقیب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه انتقاد یک نیاز اصلی جامعه است گفت: مسئولی که از انتقاد بدش می آید باید خودش را اصلاح کند.
امام جمعه بندرعباس از رسانه های استان خواست تا برای جا انداختن فرهنگ انتقاد در جامعه به ویژه ارتقای این فرهنگ برای مسئولین استان قلم بزنند وحتی اگر مسئولی در محیط غیر اداری هم انتقاد پذیر نیست باید در محیط اداری انتقاد پذیر باشد.
آیت ا... نعیم آبادی با اشاره به ساخت بازار جدید و در حال احداث ماهی فروش ها گفت :ما در برابر این موضوع ساکت ننشسته ایم و این موضوع را تعقیب میکنیم و امید است پیگیری ها در این موضوع به ثمر برسد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به وسعت بیش از حد بازارجدید در حال احداث ماهی فروش ها و همچنین عدم رعایت حریم در ساخت این بازار گفت: اگر موضوعات این مهم رعایت نشود خلاف قانون است و دست های قوی پشت پرده بود که نتوانسته ایم به نتیجه لازم برسیم.

امام جمعه بندرعباس در رابطه با ساختمان مجتمع نور  و بلاتکلیفی خریداران مغازه در این مجتمع نیز گفت: زمین این مجتمع به فروش رسیده و از اموال این ستاد خارج شده است اما به عنوان امام جمعه بندرعباس پیگیر این مهم خواهم شد و پیگیری این مهم  را تکلیف می دانم.

آیت ا... نعیم آبادی در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامانی بازار و گرانی ها تصریح کرد: علاج گرانی از قدیم نخریدن است و گفت هجوم خریداران به بازار در این مهم بی تاثیر نیست هرچند بی تردید دولت نیز  در این بین بی تقصر نبوده است.

وی با اشاره به اینکه شرجی به عنوان دریای دوم برای هرمزگان یک نعمت است گفت: اگر زودتر آب شیرین کن بندرعباس به راه می افتد وضعیت آبی شهرستان میناب هم اکنون این نبود.

امام جمعه بندرعباس در ادامه از رسانه ها خواست تا موضع خورها و ترافیک را تا حل شدن این معزلات تعقیب کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با موضوع اشتغال، با بیان اینکه معنا نکردن علم و شغال در دانشگاه یک معزل است گفت: نمی توان همه مشاغل را به رسیدن به پشت میز ادارات ختم کرد و علم و دانستن برای زیستن است.



خبرنگار: کاظم محمدیان مصمم

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز