حسن زاده به عنوان مشاور مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در امور شهرستانها معرفی شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۷:۲۵
کد خبر: ۸۰۲۶۴۹
در نشست روسای شهرستانهای شهرام حسن زاده به عنوان مشاور مدیر کل در امور شهرستانها معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  درنشست مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان و روسای شهرستانها، موضوعات مرتبط با مأموریت های سه گانه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در این نشست گفت: روسای شهرستانها بازوان توانمند اداره کل برای توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان هستند.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی ادارات میراث فرهنگی در شهرستانها افزود: به منظور هماهنگی هر چه بیشتر ادارات شهرستانی «شهرام حسن زاده» را به عنوان مشاور در امور شهرستانها معرفی می کنم و با سابقه ای که از ایشان سراغ دارم امیدوارم بتوانند در توسعه ادارات شهرستانی نقش موثری ایفا کنند.

مدیر کل میراث  فرهنگی هرمزگان با اشاره به راه اندازی نمایشگاه های دائمی صنایع دستی در شهرستانها گفت: اجرای این طرح خدمتی ماندگار برای صنعتگران صنایع دستی است و امیدواریم با همکاری همه مسئولان به ثمر برسد و روسا در شهرستانها باید به این امر رسیدگی کنند.

در پایان جلسه ارائه عملکرد ادارت شهرستانها توسط روسا و بیان مشکلات و مسائل موجود در حوزه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز