حیدری‌زاده خبر داد:

جذب ۶۵۰۰ همیار سبز در بندرعباس

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۱:۴۸
کد خبر: ۸۰۲۷۰۶
جذب ۶۵۰۰ همیار سبز در بندرعباس
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از آموزش و جذب حدود شش هزار و 500 همیار فضای سبز از میان دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رضا حیدری‌زاده اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، کارشناسان متخصص این سازمان با هماهنگی مدارس  به فضاهای آموزشی اعزام و علاوه بر کاشت گل و گیاه در این مکان‌ها، آموزش‌های لازم در خصوص حفظ و نگهداری فضای سبز را ارایه می‌کنند.

وی ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی را در میان دانش‌آموزان از اهداف اجرای طرح همیاران سبز برشمرد و افزود: همیاران سبز که داوطلبانه از میان دانش‌آموزان انتخاب شده‌اند، در حفظ و نگهداری از فضاهای سبز مدارس و سایر مکان‌های مورد نظر کوشش کرده که این اقدام ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی را در زمینه نگهداری فضای سبز شهر به دنبال دارد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس با بیان اینکه فرهنگسازی باید از سنین کودکی آغاز شود، تصریح کرد: طرح همیار فضای سبز با این هدف که بچه‌ها خود را همراه و همیار فضای سبز بدانند، اجرا می‌شود.

حیدری‌زاده با تاکید بر اینکه طرح آموزش کاشت و نگهداشت فضای سبز در مقاطع پیش دبستانی تا ششم کلیه مدارس دخترانه و پسرانه بندرعباس اجرا می‌شود، اظهرا کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری بیش از 40 مدرسه شهر بندرعباس این آموزش‌ها را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در همین مدت، حدود شش هزار و 500 دانش‌آموز از آموزش‌هایی که توسط کارشناسان این سازمان ارایه می‌شود، بهره‌مند شده‌اند.

حیدری‌زاده با اشاره به اعطای کارت همیار فضای سبز در انتهای دوره‌های آموزشی، اذعان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس همواره آماده دریافت پیشنهادات شهروندان در راستای ارتقاء فرهنگ شهروندی در زمینه فضای سبز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز