دکتر همتی در نشست هم اندیشی با مدیران بنگاه های اقتصادی استان:

بنگاه های اقتصادی با انجام مسئولیت های اجتماعی به روند توسعه هرمزگان شتاب ببخشند/برنامه ریزی برای ساخت مدارس جدید با مشارکت بنگاه های اقتصادی

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۷:۴۳:۴۶
کد خبر: ۸۰۳۴۳۶
استاندار هرمزگان گفت: انتظار ما از بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان این است که با انجام مسئولیت های اجتماعی خود به روند توسعه و عمران این استان شتاب ببخشند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در نشست هم اندیشی با مدیران بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان جهت اجرای مسئولیت های اجتماعی، با بیان اینکه بنگاه های اقتصادی باید به انتظارات و توقعاتی که از آنها در محیط پیرامون وجود دارد، توجه داشته باشند، عنوان کرد: بنگاه ها و واحدهای اقتصادی می توانند در مباحث اجتماعی به عنوان یک کار خیر مشارکت و نقش موثر داشته باشند.

وی ادامه داد: انتظار ما از بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان این است که با انجام مسئولیت های اجتماعی خود به روند توسعه و عمران این استان شتاب ببخشند.

استاندار هرمزگان یکی از اولویت های مهم در هرمزگان را ساخت مدارس جدید و نوسازی مدارس در این استان دانست و بیان داشت: برای ساخت 200 مدرسه در هرمزگان برنامه ریزی شده به شکلی که 100 واحد آن توسط استان و 100 واحد دیگر توسط سازمان نوسازی مدارس کشور ساخته شود.

همتی بیان داشت: برای ساخت 100 مدرسه جدید در هرمزگان به همت بلند و مشارکت بنگاه های اقتصادی این استان نیازمندیم تا در این زمینه کار کم نظیری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت لازم را از بنگاه های اقتصادی و تولیدی در هرمزگان خواهیم داشت، افزود: باید مراقبت و صیانت ویژه ای از بنگاه های تولیدی و اقتصادی جهت حفظ اشتغال آنها داشته باشیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: این واحدها مسائل خود را به مجموعه مدیریت استان منتقل کنند تا به موقع برای آنها چاره اندیشی شود و بتوانیم اقدام لازم را جهت حمایت و رفع مشکلات آنها انجام دهیم.

 

نظر شما